پیروزی پس از سه شکست متوالی / ساوجی ها به خودشان آمدند | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۱۸:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در گروه ب تیم سن ایچ ساوه در سالن فجر فلسطین پذیرای کوثر اصفهان بود که در یک بازی سخت و نفس گیر به برتری دست یافت .

ساوجی ها در نیمه اول با یک بازی حساب شده موفق شدند ۲ بر ۱ پیروز به رختکن بروند و در نیمه دوم نیز همین روند ادامه پیدا کرد و سن ایچ با نتیجه ۴ بر ۲ از حریف پیش افتاد اما حریف دست از حمله برنداشت و گل سوم را به ثمر رساند .

در ادامه ساوجی ها پنجمین گل را وارد دروازه حریف کردند اما تیم کوثر اصفهان در واپسین ثانیه های بازی از روی نقطه پنالتی دوم موفق به زدن گل شد تا ۳۰ ثانیه آخر پر التهاب سپری شود اما در نهایت این ساوجی ها بودند که موفق شدند نتیجه را حفظ و بازی را به سود خود به اتمام برسانند.

برای ساوجی ها در این دیدار رضا سپندار , طاها نعمتیان , فرشاد نادری , مهرداد کریمی و علی مروتی موفق به گلزنی شدند و کامبیز گمرکی دو بار , احسان جزینی و محمدرضا رحمانیان نیز هرکدام یک بار دروازه سن ایچ را گشودند

سن ایچ پس از سه هفته ناکامی و شکست برابر فرش آرا مشهد , مس سونگون و حفاری خوزستان با کسب این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به ۲۲ رساند و با یک بازی بیشتر از فرش آرا در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در حال حاضر مس سونگون با ۱۰ بازی و ۲۳ امتیاز صدرنشین است , فرش آرای مشهد با ۱۰ بازی و ۲۰ امتیاز سوم و راگا تهران نیز با ۱۰ بازی و ۱۴ امتیاز در رده چهارم جدول گروه ب قرار دارند .

ساوجی ها در هفته سیزدهم استراحت خواهند داشت و دیدار بعدی خود را در هفته چهاردهم برگزار میکنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی