پنج مصدوم و یک فوتی بر اثر واژگونی سواری پراید | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۱۱:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , بهرام صیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت : امروز در دومین روز سال جدید در ساعت ۱۲:۳۸ مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از واژگونی یک دستگاه پراید در آزادراه ساوه-همدان نزدیک عوارضی اول دریافت می کند.

وی افزود : کارشناس دیسپچ بلافاصله تیم های عملیاتی اورژانس های جاده ای شهر صنعتی کاوه و سیلجرد و همچنین تیم امدادی هلال احمر را به محل حادثه اعزام می کند.

بهرام صیدی با اشاره به تریاژ اولیه و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی مصدومان اضافه کرد : متاسفانه یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه در دم فوت شده بود و پنج مصدوم دیگر این حادثه تحت مراقبت های لازم توسط تیم های عملیاتی و امدادی به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می شوند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه و همچنین دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی از همشهریان و هموطنان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربند ایمنی و همچنین رعایت سرعت مطمئنه سفر ایمنی را برای خود و خانواده هایشان به ارمغان آورند.

گفتنی است در نخستین روز سال جدید نیز بر اثر برخورد سواری سمند با تراکتور در یکی از جاده های روستایی بخش نوبران یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر نیز مصدوم شده بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی