کسب و کارها در ساوه و زرندیه نیز تعطیل شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۱:۲۸:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر محمود کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع گفت : با توجه به شیب تند بیماری کرونا در ساوه و زرندیه و تغییر رنگ سریع زرندیه از آبی به نارنجی و ساوه از زرد به نارنجی , ستاد مقابله با کرونا تصمیم به اعمال محدودیت گرفت .

وی افزود : موارد مثبت کرونا در شهرستان های ساوه و زرندیه در هفته دوم فروردین نسبت به هفته اول ۴۳ درصد , تعداد بستری ها ۳۵ درصد و شمار بیماران سرپایی نیز ۱۰۸ درصد افزایش داشته است .

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه اعمال محدودیت ها در همه شهرهای تابعه در شهرستان های ساوه و زرندیه الزامی خواهد بود اضافه کرد : با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا کلیه گروه های شغلی ۲ , ۳ و ۴ از فردا یکشنبه ۱۵ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت نخواهند داشت .

کریمی با تاکید بر اینکه اتوبوس های واحد و تاکسی ها باید با نیمی از ظرفیت خود فعالیت کنند افزود : در این مدت نماز جمعه در سطح این دو شهرستان ممنوع خواهد بود و حضور در آرامستان ها و اماکن متبرکه نیز ممکن نیست.

وی افزود : طی این مدت کلیه باشگاه های ورزشی , مراسمات مذهبی , عزا و عروسی چه در منازل چه در تالارها , جلسات بیش از ۱۵ نفر و همچنین بازار روزها نیز امکان فعالیت نخواهند داشت و تعطیل خواهند بود .

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به اینکه تخطی از دستورات ستاد مقابله با کرونا بصورت قانونی پیگیری خواهد شد تصریح کرد : از همشهریان عزیز خواهش میکنیم برای حفظ سلامت خود و دیگران، از دورهمی های خانوادگی و حضور در تجمعات جدا خودداری کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی