شلیک پلیس و دستگیری ۲ سارق در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۰۷:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ”علی اکبر عیسی آبادی” با اعلام خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان، موضوع با جدیت و به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه مامورین پلیس آگاهی با رصد مستمر فعالیت های سارقان سابقه دار و همچنین اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی قضایی موفق شدند، مخفیگاه دو سارق را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی کنند،‌ بیان داشت:‌ با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی، تیمی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند که سارقان به محض رویت تیم پلیس از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌که با تیراندازی پلیس، سارقان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند و در مراحل بازجویی های انجام شده به ۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره کابل مخابراتی معترف شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاهای سارقان مقادیر زیادی اقلام سرقتی کشف شد، بیان داشت:در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد:پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند و از شهروندان درخواست می شود تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی