آشپزخانه های طرح اطعام مهدوی در ساوه افتتاح شد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۳:۳۷:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه در این مراسم از افتتاج دو باب آشپزخانه با هدف جمع آوری نذورات خیرین و طبخ غذا با رعایت پروتکلهای بهداشتی خبر داد و گفت : با توجه به استقبال مردم خداجوی از این طرح طی سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم به سفره افطار نیازمندان اهدا شود.

حسین ذبیحی با تقدیر از همیاری همه مشارکت کنندگان در این طرح افزود: این کار خداپسندانه با همدلی و تعامل کمیته امداد، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساوه،دانشکده علوم پزشکی، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کانون خادمیاران آستان قدس رضوی، مواکب حضرت ابوالفضل(ع) و شباب الزینب(س)، مراکز نیکوکاری، مساجد و خیرین راه اندازی شده است.

رئیس کمیته امداد ساوه اضافه کرد : بعلت شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا این تبرکی ها خانه به خانه و توسط مراکز نیکوکاری در نقاط مختلف شهر به نیازمندان اهدا خواهد شد.

وی همچنین از مردم نیکوکار شهرستان خواست با اهدای اقلام غذایی و یا از طریق واریز وجه به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۷۵۵۴ در این طرح مشارکت کنند.

به گزارش فارس طی دو روز گذشته نیز بالغ بر ۸۰ بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) روستای سقانلیق بخش مرکزی با ارزش هریک ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان روستاهای کوهپایه و ۱۱۰ بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری شهید سردار سلیمانی با ارزشی بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان برای هر بسته بین نیازمندان توزیع شد.

در حال حاضر در شهرستان ساوه بیش از چهار هزار و ۶۹ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که بیش از ۳ هزار خانوار آنان در شهر ساکن هستند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی