بازگشت به خانه با باخت همراه شد / ساوجی ها بدشانس بودند | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۲۹:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در دیدار هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان دو تیم خوشه طلایی ساوه و شاهین بوشهر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه روز گذشته در ورزشگاه شهید چمران ساوه به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول این دیدار با گل زودهنگام حسین نخودکار ییک بر صفر به سود مهمان به اتمام رسید و در نیمه دوم هم علیرغم تلاش های بازیکنان خوشه طلایی و ایجاد موقعیت های مختلف اما ساوجی ها به گل دست پیدا نکردند و این دیدار در نهایت با برتری شاهین همراه شد .

سرمربی خوشه طلایی در پایان این دیدار با اشاره به تلاش خوب بازیکنانش در مصاف با شاهین گفت : بازیکنان ما امروز تلاش فراوانی کردند و مهمان به جز یک صحنه به داخل محوطه ۱۸ قدم ما هم نرسید اما در هر صورت موفق به برتری شد.

وحید بیاتلو افزود : ضربه های ایستگاهی و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما به جرات میتوان گفت دروازبان حریف ستاره زمین بود و ۳ صحنه صد در صد را دفع کرد .

وی در پاسخ به سوالی در خصوص داوری مسابقه گفت : وقتی داور خطای ایستگاهی میگیرد باید اطمینان داشته باشد که آن صحنه صد در صد خطا بوده چون خطر گل تیم حریف را تهدید میکند . داور خیلی راحت خطا را برای تیم حریف گرفت و روی آن صحنه گل خوردیم تا شرایط بازی را از دست بدهیم.

بیاتلو با بیان اینکه در ۷ هفته نخست و با کسب ۳ امتیاز متاسفانه شرایط را از دست دادیم گفت : از بازی هفتم به بعد که سرمربی تیم شدم ۲۲ امتیاز کسب کردیم . متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که تمام بازی ها برای ما حکم فینال را داشت امروز هم تمام توان خود را گذاشتیم اما در هر صورت موفق نشدیم.

گفتنی است در پایان این دیدار خوشه طلایی ۲۴ امتیازی باقی ماند و به رده دوازدهم تنزل پیدا کرد اما شاهین بوشهر با کسب این ۳ امتیاز تا جایگاه هشتم جدول رده بندی بالا رفت . میلاد صارمی بازیکن شاهین نیز در این دیدار با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد

دیدار بعدی ساوجی ها دوشنبه سی ام فروردین ماه در مقابل هوادار در تهران خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی