دستگیری اوباش متواری در یک خانه متروکه | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۳:۲۸:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از پلیس، سرهنگ” علی اکبر عیسی آبادی ” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مدتی قبل با اعلام گزارش هایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی ایجاد رعب و وحشت توسط یک نفر از اراذل و اوباش و تیراندازی این فرد به سمت مردم در یکی از خیابان های شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تلاش شبانه روزی، متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یک خانه متروکه در اطراف روستای “یل آباد” دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت:سلاح گرمی که متهم از آن استفاده کرده بود، در مراحل تحقیقات پلیس کشف شد و فرد دستگیر شده با ۵ فقره سابقه نزاع و درگیری ،سرقت ، توزیع مواد مخدر، درگیری با سلاح گرم،مزاحمت نوامیس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان گفت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن ها برخورد خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی