دستگیری ۳ تن از متصرفان آب رودخانه های فصلی در آوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۰۵:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ” علی اکبر عیسی آبادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: حفظ و حراست از اراضی ملی، منابع طبیعی و مبارزه با متصرفان غیرقانونی این مواهب الهی، همواره یکی از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی بوده و یک وظیفه ذاتی و تکلیف بزرگ شرعی و قانونی برای همگان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر همین اساس و به دنبال شکایت تعدادی از کشاورزان شهر آوه شهرستان ساوه، مبنی بر تصرف غیر قانونی آب رودخانه های فصلی این شهر از سوی عده ای از افراد سودجود برای استفاده شخصی خود و محروم شدن دیگر کشاورزان از این نعمت طبیعی، رسیدگی به این مهم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از تشکیل شورای تأمین شهرستان ساوه و مطرح شدن این مهم در آن ، تصمیم بر این گرفته شد که آب رودخانه های فصلی شهر آوه، از تصرف متصرفان آزاد و به منظور استفاده همگانی به سد خاکی شهر آوه هدایت شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی شهرستان ساوه، ۳ نفر از متصرفان آب رودخانه های فصلی شهرستان ساوه شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با قدردانی از تعامل و مشارکت شهروندان شهر آوه با پلیس در اجرای مناسب این عملیات پلیسی افزود: سرانجام روز گذشته پس از مدت ها تصرف غیرقانونی آب رودخانه های فصلی از سوی قانون گریزان و برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه، با حکم قانونی دستگاه قضائی و نظارت کامل پلیس، عملیات هدایت آب رودخانه های فصلی شهر آوه، به منظور استفاده همگانی افراد، به سد خاکی این شهر انجام و با کسب رضایت کشاورزان آوه ای، آهنگ دلنواز قدردانی آنان از عملکرد مناسب پلیس، بار دیگر در سطح شهرستان ساوه طنین انداز شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی