کم رنگ شدن امید قهرمانی سن ایچ با باخت مقابل گیتی | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۵۴:۱۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در یکی از دیدارهای حساس مرحله فینال لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان در سالن فجر ساوه از ساعت ۲۲ پنجشنبه به مصاف یکدیگر رفتند .

این دیدار که می‌توانست با برد سن ایچ و توقف مس سونگون در دیگر بازی باعث قهرمانی ساوجی ها شود در نهایت با باخت این تیم همراه شد .

در نیمه اول بازی ساوجی ها با حملات پیاپی موفق شدند دو گل را بثمر برسانند اما اصفهانی ها توانستند در این نیمه یکی از گل های خورده را جبران کنند .

در اوایل نیمه دوم اما برق سالن رفت و بازی برای حدود سی دقیقه نیمه کاره رها شد که با وصل مجدد برق بازی از سر گرفته شد .

در نیمه دوم دو تیم پایاپای بازی کردند و این گیتی پسند بود که موفق به زدن گل تساوی شد . در ادامه ساوجی ها به گل سوم دست یافتند و بازی را در دست گرفتند اما طولی نکشید تا گیتی پسند گل تساوی را نیز وارد دروازه میزبان خود کرد .

در ادامه گیتی پسند رو به بازی پاورپلی آورد و در دقیقه آخر بازی توانست با زدن گل چهارم نتیجه را به نفع خود به پایان برساند .

برای ساوجی ها در این بازی پژمان بهادیوند دو بار و رضا سپندار یک گل به ثمر رساندند و در آن سوی میدان اصغر حسن زاده و مسعود یوسفی هرکدام یک بار و سعید یوسفی نیز دو بار موفق به گلزنی شدند .

با کسب نتایج امشب مس سونگون با ۱۹ امتیاز صدر نشین شد و تیم های گیتی پسند و سن ایچ با ۱۷ امتیاز و تفاضل گل به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول قرار گرفتند .

سن ایچ در دیدار هفته پایانی گروه برنده ها روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴ در مشهد مهمان فرش آرا خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی