طرح ظفر ۴ و ۵ در ساوه و زرندیه اجرا شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۱۲:۴۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “یوسف سپهوند” در بیان جزئیات این خبر بیان داشت:‌ بازخوردگیری مستمر از نقطه نظرات شهروندان در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و احصاء‌کارشناسی جرایم از جمله رویکردهایی بوده است که در دستور کار پلیس استان قرار دارد و به دنبال آن طرح های ظفر در سطح استان نیز با توجه به داده های به دست آمده از پیمایش های میدانی و علمی پلیس اجرایی می شود.

وی اضافه کرد:‌ طرح های ظفر ۴ و ۵ نیز با توجه به بررسی های کارشناسی انجام شده در ۱۶ نقطه در شهرستان های ساوه و زرندیه به مدت سه روز به مرحله اجرا گذاشته شد که در نتیجه این طرح ها در مجموع تعداد ۱۳۱ نفر به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی برخورد با سارقان را یکی از مهم ترین اولویت های عملیاتی پلیس در اجرای طرح ظفر خواند و گفت:‌ در نتیجه اجرای این دو طرح که به صورت همزمان اجرایی شد،‌ تعداد ۳۷ نفر سارق دستگیر شدند و ۵۳ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

وی تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالای قاچاق نیز به عنوان یکی از سرفصل های ماموریتی تعیین شده در اجرای این طرح به صورت ویژه در دستور کار قرار داشت و ۴۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای طرح های ظفر ۴ و ۵ در این شهرستان ها کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در برخورد با معضل مواد مخدر نیز تعداد ۴۷ نفر ‌خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شدند و در حدود ۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: در اجرای این طرح و با تاکید بر ارتقاء‌امنیت ترافیکی نیز تعداد ۶۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف به پارکینگ انتقال و بیش از پنج هزار دستگاه وسیله نقلیه متخلف نیز اعمال قانون شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ در اجرای احکام جلب نیز تعداد ۲۱ نفر نیز در این مرحله از اجرای طرح های ظفر در این دو شهرستان دستگیر شدند و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر استمرار طرح های ظفر در سطح استان خاطر نشان کرد:‌ تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان است و عمومی مردم نیز می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ هر گونه نقطه نظر، پیشنهاد،‌شکایت و پیام تقدیر مردمی را به مسئولان پلیس منعکس کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی