توقیف محموله ۴۰ میلیاردی کالای قاچاق در ساوه | ساوه نار جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۳۸:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر بیان داشت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه تریلی تانکردار حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان باخبر شدند.

وی خاطر نشان کرد: با تشدید کنترل خودروهای عبوری، سرانجام خودروی مذکور شناسایی و در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان ساوه متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه از راننده خودرو، وی اذعان داشت که محموله دارای بارنامه قانونی است که در بررسی دقیق مأموران انتظامی مشخص شد که بار خودرو با اسناد ارائه شده مغایرت دارد و خودروی مذکور حامل کالای قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به این که این محوله های قاچاق از یکی از استان های جنوبی بارگیری و به مقصد تهران حمل می شده است، گفت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف تعداد۲۴ طاقه پارچه، ۲۶دستگاه پارتی باگس، ۲۵دستگاه مانیتور، ۲۰۲عدد موس ، ۴۴۶عدد انواع هارد، ۴۳عدد کیبورد ،۴۷ عدد انواع اسپیکر ، ۲ دستگاه ویدئوپرژکتور ، ۲۰ عددکارت گرافیگ و۲ هزار و۳۹۲ عدد انواع لنت خودروهای سنگین خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شدند.

سردار مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی