متقاضیان مسکن ملی در ساوه نگران مهلت واریز وجه نباشند | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۲۶:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

صالح کربلایی حسنی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ساوه نار با اشاره به ارسال پیامک تامین آورده مرحله دوم متقاضیان مسکن ملی در ساوه گفت : پیامکی که روز دوشنبه ۱۰ خردادماه برای متقاضیان در ساوه و چند استان کشور بصورت همزمان ارسال شده مهلت تکمیل وجه را تا پایان خردادماه اعلام کرده که این مهلت قابل تمدید است .

وی با تاکید بر اینکه افزایش سرعت ساخت و ساز پروژه ها نیازمند تزریق آورده مالی است افزود : هرچه فرآیند ساخت و ساز طولانی تر شود هزینه ها نیز به مراتب افزایش خواهد یافت لذا متقاضیان جهت دریافت واحدهای خود میبایست همکاری لازم را صورت دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی پروژه های مسکن ملی در سطح شهر ساوه را ۱۸۴۸ واحد عنوان کرد و گفت : باتوجه به افزایش جمعیت در سطح شهر ساوه و نیاز به ساخت مسکن , تعداد پروژه ها را تا حد ممکن افزایش دادیم و در آینده نیز در صورت تامین زمین نسبت به ساخت واحدهای بیشتر اقدام خواهد شد .

کربلایی حسنی در پایان با تاکید مجدد بر تمدید مهلت واریز وجه گفت : با توجه به شرایط شهر و نگرانی متقاضیان تمدید فرصت از سوی اداره کل در حال پیگیری است و متقاضیان گرامی در خصوص حذف در این مقطع نگرانی نداشته باشند .

گفتنی است ارسال پیامک واریز مرحله دوم مسکن ملی در ساوه باعث نگرانی عده ای از متقاضیان در شبکه های مجازی شده و آنها خواستار تمدید و یا کاهش آورده دوم شده بودند.

متقاضیان در تماس های مکرر خواستار انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی شده و بر لزوم انتشار جدول زمان و میزان واریز وجه جهت شفافیت شدند .

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ۳ پروژه مسکن ملی در سطح شهر ساوه تعریف شده است که کوی مهر با ۹۸۰ واحد , بام ساوه با ۴۸۴ واحد و شهرک علوی با ۳۸۴ واحد قراراست طی ۱۸ ماه ساخته و به متقاضیان تحویل داده شود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی