جمع‌آوری ۵۰۰ تن پسماند در طرح پاکسازی جاده‌های استان مرکزی | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۴۷:۰۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رضا میرزایی پیش از ظهر امروز در جریان سفر به ساوه و بازدید و افتتاح چند طرح محیط زیستی در جمع خبرنگاران گفت : در ساوه و زرندیه ۳ واحد دچار مشکلات پساب بودند که امروز یکی از واحدهایی که پساب زیادی داشت و باعث نگرانی مردم به جهت نفوذ به منابع آبی شده بود علیرغم عدم تکمیل ظرفیت کارخانه , تصفیه خانه خود را به بهره برداری رساند .

وی افزود : در شهرستان ساوه دو واحد دیگر مشکل پساب دارند که تصفیه خانه آنها نیز انجام شده اما به حد قابل قبول نرسیده است .

مدیرکل محیط زیست استان با تاکید بر اینکه فعالیت تصفیه خانه شهرصنعتی کاوه قابل قبول است افزود : واحدهای دارای پساب در استان مرکزی بیشتر به سمت کشتارگاهی هستند و واحدهای الکل سازی و پتروشیمی مشکل خاصی در این زمینه ندارند .

میرزایی با اشاره به بهره برداری از سومین ایستگاه سنجش آلودگی هوا در ساوه نیز گفت : با توجه به صنعتی بودن ساوه در حال حاضر سه سامانه در غرب , شمال و جنوب ساوه وضعیت آلایندگی را گزارش میکنند که تلاش میکنیم این ایستگاه ها را برای سالهای آینده به پنج عدد برسانیم.

وی با بیان اینکه در پاکسازی ۱۴۰۰ کیلومتر از جاده های استان مرکزی ۵۰۰ تن پسماند جمع آوری شد گفت : این کار که با کمک صنایع صورت گرفت علاوه بر پاکسازی سطح جاده ها از زباله باعث ایجاد اشتغال برای کارگران فصلی که در شرایط موجود بیکار شده بودند نیز شد .

رضا میرزایی , استان مرکزی را از پاکترین استان های کشور دانست و گفت : جابجایی مکان دپو پسماند در شهر ساوه و انتقال به مکان جدید و استاندارد نیز از دیگر برنامه های محیط زیست استان است که این موضوع در اراک رفع شده و در آینده در ساوه مرتفع خواهد شد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی