کلنگ ساخت مرکز قلب در ساوه بر زمین زده میشود | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۰:۴۳:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر مهدی مصری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تبدیل دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه فرآیند های سخت خود را دارد گفت : ارتقا دانشکده به دانشگاه الزاماتی مثل فضاهای فیزیکی , تامین منابع انسانی , هیئت علمی کافی و تجهیزات آزمایشگاهی نیاز دارد که اکثر زیرساخت ها و پروژه های ما نیز در این جهت در حال انجام است .

وی افزود : پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه که تا ۶ ماه آیند به بهره برداری خواهد رسید و بیمارستان آموزشی ۲۲۰ تخت خوابی که در دست احداث است از مهمترین زیرساخت های در دست اقدام این دانشکده به شمار میرود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه ارتقا به دانشگاه را نیازمند همت مضاعف مسئولین استانی و شهری و مدیران و معاونین دانشکده و انجام یک کار جهادی دانست و خاطرنشان کرد : همین پروژه های در است اقدام و طرح توسعه متوازن آموزشی که برای ارتقا رشته های ارشد و دکتری پیش بینی شده اگر به خوبی دنبال شود میتوان امیدوار بود تا ۴ سال آینده ساوه دارای دانشگاه علوم پزشکی شود .

مصری با بیان اینکه مهمترین زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی , فضاهای آموزشی و پژوهشی و فیزیکی هر دانشکده است گفت : اکثر استان ها این حمایت را از دانشکده ها انجام میدهند که بعنوان مثال در استان های آذربایجان شرقی , فارس , کرمان , سمنان و چند استان دیگر شاهد وجود چند دانشگاه علوم پزشکی مستقل در شهرستان ها هستیم .

وی با اشاره به اخذ مجوز شهرک دارویی و جانمایی آن در زرندیه تصریح کرد : ساوه و زرندیه به جهت نزدیکی به تهران و غذا و داروی ممتازی که دارندمیتوانند یکی از قطب های علم و فناوری در کشور باشند و بعد از البرز بعنوان قطب دوم علم و فناوری کشور مطرح شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه از فراهم شدن مجوز ساخت مرکز قلب در ساوه خبر داد و عنوان کرد : خوشبختانه با اخذ مجوز و فراهم شدن خیر , مرکز قلب ساوه بزودی و در یکی از مناسبت ها کلینگ زنی خواهد شد تا یکی از دغدغه های مهم مردم شهر ساوه در حوزه بهداشت و درمان مرتفع شود .

در ادامه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی از آمادگی این دانشکده برای تزریق واکسن گروه های هدف معرفی شده توسط وزارت بهداشت خبر داد . گفت : از روز شنبه واکسیناسیون گروه های هدف جدید شامل خبرنگاران , زندانیان , رانندگان تاکسی , معلمان و … آغاز خواهد شد.

دکتر محمود کریمی با اشاره به معرفی دو هزار و ۵۴۰ معلم برای تزریق دز اول واکسن گفت : با هماهنگی دستگاه ها و در صورت نیاز به افزایش ظرفیت واکسیناسون , سومین مرکز واکسیناسیون در سطح شهر ساوه نیز قابل افتتاح خواهد بود .

به گفته وی روز گذشته ۳۵۰۰ دز واکسن در حوزه دانشکده علوم پزشکی به شهروندان تزریق شده است که این میزان تا بیش از ۴ هزار دز قابل افزایش خواهد بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی