هیچ قصوری در اجرای پروژه مسکن ملی قابل قبول نیست | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۸:۲۲:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی میرزایی در نشست بررسی پروژه مسکن ملی ساوه که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان , ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و پیمانکاران برگزار شد گفت : ساخت مسکن ملی در کشور یک اقدام خوب برای کنترل قیمت مسکن و همچنین خانه دار شدن اقشار کم درآمد بود که در ساوه نیز این طرح با حدود ۲ هزار واحد از سال قبل کلید خورد .

وی افزود : با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در شهرستان ساوه بخاطر مهاجر پذیر بودن و دارا بودن شهر صنعتی بزرگ در کشور , تامین مسکن یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهرستان بوده که اقدام ملی بخشی از این مشکل را مرتفع خواهد کرد .

معاون استاندار و فرماندار ساوه با قدردانی از همکاری دستگاه های مختلف برای تسریع در روند ساخت وساز این واحد ها گفت : یکی از مشکلات اساسی که در ماه های اخیر وجود داشت مشکل تامین سیمان و بتن بود که با تدابیر اندیشیده شده و انتقال آن به بورس هم قیمت شکسته شد و هم در تامین آن دست دلال و واسطه قطع خواهد شد .

میرزایی با بیان اینکه مشکلات احصا شده مسکن ملی که در حوزه شهرستان قابل حل باشد برطرف خواهند شد افزود : برخی از مشکلات در سطح کلان است که آنها نیز در حال مرتفع شدن است و برخی نیز در سطح شهرستان قابل حل است که بعد از جلسه نامه نگاری ها و پیگیریهای لازم برای رفع آنها انجام خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد : گزارشاتی که پیمانکاران در خصوص روند پیشرفت کار ارائه کردند شنیده شد اما اعتقاد داریم سرعت کار باید بالا بروند تا قیمت تمام شده برای متقاضیان افزایش نیابد .

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه تعلل هیچ پیمانکاری در اجرای این طرح ها قابل قبول نیست گفت : پیمانکاران خودشان برای اجرای این پروژه ها حضور یافتند و اجباری برای به کار گیری آنها نبوده بنابراین اگر توان و ظرفیت کار ندارند باید کنار بروند تا شرکت های قوی تر ادامه کار را انجام دهند .

وی با تذکر به پیمانکار یکی از پروژه ها در خصوص کندی عملیات اجرایی گفت : ظرف چند هفته آینده اگر عملیات ساخت در آن پروژه پیشرفت چشمگیر نداشته باشد و عقب ماندگی آن جبران نشود در خصوص پیمانکار ماده ۴۶ یعنی رفتن به لیست سیاه اعمال و شرکت دیگری جایگزین خواهد شد .

میرزایی با اشاره به اینکه تاخیر در روند ساخت و ساز تنها موجب افزایش قیمت برای متضاضی میشود افزود : مهندسان ناظر در این پروژه ها باید به درستی و دقت روند ساخت و ساز را نظاره کنند چراکه هرگونه قصور با برخورد قانونی روبرو خواهد شد.

وی با قدردانی از دستگاه های خدمات رسان در راستای تسهیل زیرساخت های مسکن ملی ساوه اضافه کرد : تمام توان مدیریت شهرستان برای اجرای مسکن ملی به کار گرفته خواهد شد و مردم بدانند موضوع ساخت مسکن ملی در ساوه با جدیت دنبال خواهد شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی