دستگیری عامل تیر اندازی در کمتر از یک ساعت | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۶:۱۵:۱۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، در تشریح جزئیات این خبر گفت: بعدازظهر روز گذشته با اعلام گزارشی از تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در بلوار “سید جمال الدین اسدآبادی”، بلافاصله تیم های انتظامی برای در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح یک شهروند، تیم های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران حاضر در محل مشخص شد، سرنشین یک دستگاه خودروی سواری، با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت یک دستگاه خودروی سواری دیگر با سرنشینی یک زوج جوان تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی ساوه با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو گفت: بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال شد و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری فرد ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت .

این مقام انتظامی بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با دریافت اظهارات فرد مجروح شده و با جمع آوری سرنخ های موجود ، مخفیگاه فرد ضارب را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ساوه شناسایی کردند.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: در کمتر از یک ساعت فرد تحت تعقیب شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری از فرد ضارب اظهار داشت: این فرد در اظهاراتش به جرم خود و تیراندازی و مجروح کردن شهروند ساوجی به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی ساوه در پایان تأکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان حفظ جان و مال و ناموس مردم، به هیچ وجه اجازه نخواهد داد یک عده افراد شرور با اعمال مجرمانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی