چهارمین برد پیاپی سن ایچ در خانه رقم خورد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۵۷:۰۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در این دیدار که از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه در سالن ورزشی فجر ساوه بین دو تیم سن ایچ و زندی بتن کلاردشت برگزار شد , ساوجی ها موفق شدند در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ مهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

در نیمه نخست این دیدار ساوجی ها با گلزنی علی مروتی برنده به رختکن رفتند اما در نیمه دوم سن ایچی ها با گلزنی پژمان بهادیوند , علیرضا جوان و دبل علی مروتی رقم گل های خود را به چهار رساندند و در دقایق پایانی این دیدار نیز تلاش بازیکنان زندی بتن کلاردشت به کسب یک پنالتی برای این تیم و باز شدن دروازه سن ایچ ختم شد.

سرمربی سن ایج ساوه در پایان این دیدار با بیان اینکه از ابتدای فصل شروع خوبی داشتیم گفت : تعطیلات اخیر تیم ما را از لحاظ روحی و بدنی دچار افت کرد که در نیمه اول نیز این امر مشهود بود اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازیکنان نمایش خوبی را ارائه دادند .

محسن حسن زاده افزود : برای حفظ شخصیت و جایگاه تیم به این سه امتیاز نیاز داشتیم که خوشبختانه کسب شد اما باتوجه به شرایط بازی رفته رفته و در دیدارهای آتی باید از لحاظ فنی بازیکنان به بالاترین سطح خود برسند .

وی با بیان اینکه امروز تیم از لحاظ فنی ضعیف تر از گذشته بود عنوان کرد : تیم ما از لحاظ هزینه کرد جزء تیم های چهارم یا پنجم است اما بازیکنان ما از انگیزه و همدلی بالایی برخوردار هستند و با این روحیه و حمایت های مدیریت تلاش میکنیم امسال نتیجه قابل قبولی را برای فوتسال ساوه رقم بزنیم.

تیم فوتسال سن ایج با کسب چهارمین برد پیاپی خود با دوازده امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم های مقاومت البرز با ۱۰ , گیتی پسند با ۹ و مس سونگون هم با ۹ امتیاز در تعقیب نماینده شایسته ساوه هستند .

ساوجی ها در هفته پنجم این رقابت ها در شهر قم مهمان فردوس این شهرخواهند بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی