خوشه طلایی مهمان خود را با شکست بدرقه کرد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۶:۳۰:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در هفته سوم رقابت های لیگ یک جام آزادگان در مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه , تیم خوشه طلایی ۳ امتیازی به مصاف مس شهر بابک که هر دو دیدار قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود رفت.

در این دیدار که ساوجی ها با ترکیب وحید عزیزی، محمد امینی، حسن مرادی‌فر، عرفان پورافراز، سجاد اژدر، پیمان پورصادقی، محسن سفید چغایی، سیدامیر میربزرگی، پیمان نامور، عباس عامری علی اکبر حیدرنیا پا به میدان مسابقه گذاشته بودند , عرفان پورافراز موفق شد در هجدهمین دقیقه دیدار ساوجی ها را با یک گل پیش بیاندازد .

در ادامه دیدار در نیمه نخست بازیکنان مس در صدد جبران گل خورده برآمدند که حملات آنان در دقیقه ۳۰ توسط سیروس صادقیان به گل مساوی بدل شد .

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم در تلاش برای کسب هر سه امتیاز بازی بودند اما ضربات ساوجی ها دقیق تر بود و سجاد اژدر موفق شد در دقیقه ۵۰ بازی بار دیگر دروازه مهمان را باز کرده و دومین گل بازی برای خوشه طلایی را به ثمر برساند .

تلاش های بازیکنان هر دو تیم در ادامه دیدار بی فایده بود و این دیدار در نهایت با همان نتیجه ۲ بر ۱ بسود خوشه طلایی ساوه به پایان رسید .

خوشه طلایی با این برد ۶ امتیازی شد و در پایان رقابت های این هفته در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی