صدور حکم شهردار ساوه توسط وزارت کشور | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۱۶:۵۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , «احمد حاج‌امینی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: حکم شهردار جدید ساوه تا ۲ روز آینده ابلاغ می‌شود و از تاخیر در انتخاب شهردار از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی گفت: امید است که شهردار منتخب ساوه در رفع مشکلات شهر اهتمام جدی داشته باشد و با افزایش تعامل بین شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری بتواند مسیر توسعه این خطه را هموارتر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه ادامه داد: هم‌افزایی و ارتباط موثر اصحاب رسانه با مجموعه مدیریت شهری زمینه همراهی شهروندان را نیز فراهم کرد که تقویت این تعامل باید در اولویت باشد.

«امیررضا یوسفیان»متولد سال ۱۳۴۲ و دارای مدرک دکترای مدیریت عالی کسب و کار و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است که در کارنامه خود سوابق شهرداری همدان، زنجان، قائمشهر، فامنین و دلیجان را دارد.

وی همچنین در مقطعی دبیر شورای ترافیک استان همدان و مسئولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بوده است.

«رضا گلمحمدی گزینه پیشین شورای اسلامی شهر ساوه برای تصاحب کرسی شهرداری بود که این پیشنهاد  از سوی کمیته انطباق فرمانداری رد شد.

ساوه دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و ۲ منطقه شهرداری است و یکی از مشکلات جدی آن مهاجرت گسترده و ایجاد بیش از ۲۰ سکونتگاه غیررسمی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی