جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه آغاز شد | ساوه نار یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۴۶:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین محمودی فر در حاشیه افتتاحیه این برنامه که در سالن سلمان ساوجی برگزار میشود گفت : جشنواره استعدادیابی هنری یافوت های سرخ از ۱۴ آذرماه با رقابت شرکت کنندگان در بخش های مختلف کار خود را آغاز کرد .

وی افزود : فراخوان این جشنواره در زمینه های مختلف اعم از بازیگری , خوانندگی , استندآپ کمدی , تردستی , گویندگی , اجرا , تقلید صدا و حرکات خارق العاده در سال گذشته بصورت مجازی بین علاقمندان توزیع و پس از جمع آوری آثار , نفرات برگزیده انتخاب شدند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا اجرای این برنامه را به تاخیر انداخته بود گفت : این برنامه برای مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود اما در حال حاضر بدلیل پایداری وضعیت کرونا و بهبود شرایط نسبی , شرکت کنندگان با رعایت پروتکل های بهداشتی پس ا زآموزش های لازم با حضور هیأت داوران و اقشار مختلف مردم آثار خود را اجرا می نمایند.

وی هدف از اجرای این جشنواره را کشف و شناسایی استعدادهای هنری و هدایت آنها به مسیر مورد علاقه عنوان کرد و گفت : شناسایی افراد مستعد باعث هدایت آنان جهت شرکت در کارگاه های آموزشی و ورک شاپ ها در انجمن های مختلف هنری جهت رشد و اعتلاء روز افزون و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی خواهد شد .

محمودی فر در پایان افزود : در پایان این جشنواره قرار است به سه نفر برگزیده از طریق رأی هیأت داوران و مردم جوایز نقدی اهداء گردد .

به گزارش فارس علاوه بر اجرای برنامه توسط نفرات برگزیده ، اجرای نمایش میان پرده ، موسیقی و مسابقه از دیگر برنامه های این جشنواره خواهد بود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی