افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۲ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۵۶:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی الیاسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان خلاصه ای از وضعیت پروژه های دهه فجر در این شهرستان پرداخت و گفت : در مجموع بالغ بر ۱۰۲ پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که برآورد مالی آن در حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان میباشد.

وی با بیان اینکه این میزان پروژه برای یک هزار و ۷۷۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد گفت : از پروژه های شاخص می توان به بهره برداری از شرکت های متعدد صنعتی، احداث فضاهای آموزشی، ورزشی، تفریحی، فضای سبز ، درمانی و ساخت مسکن برای نیازمندان و دهک های پایین اشاره کرد .

وی افزود : اجرای خط انتقال برق برای نقاط مختلف شهرستان، گازرسانی ، آبرسانی و افزایش زیرساخت های مخابراتی و همچنین شروع بکار چند طرح کشاورزی و آبخیزداری و توسعه معابر روستایی نیز بخش دیگری از پروژه ها در این ایام خواهند بود .

به گفته سرپرست فرمانداری ویژه ساوه , در احداث، ایجاد و تعریف پروژه ها ملاک هایی همچون جذب سرمایه گذار، محرومیت زدایی، گسترش برخورداری های عمومی و عدالت اجتماعی و همچنین افزایش سرانه ها برای رفاه حال مردم عزیز در شهر و روستا مدنظر بوده است.

الیاسی همچنین از برنامه ریزی بیش از ۶۰ برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی , سیاسی , اجتماعی , ورزشی و … توسط ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت : گلبانگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات مختلف ، نشست های بصیرتی با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری، جشن های ویژه انقلاب و گلباران مزار مطهر شهدا و سرکشی از محلات و رفع مشکلات انان با تشکیل میز خدمت از اهم این برنامه ها خواهند بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی