نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۵۴:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، امام جمعه ساوه در این مراسم که در مدرسه دخترانه آوا برگزار گردید با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : امام راحل با مدیریت یک حرکت خدایی باعث بوجود آمدن این انقلاب شد و فصل جدیدی از حکومت به شکل دینی را برای مردم به ارمغان آورد .

حجت الاسلام جعفر رحیمی با بیان اینکه دهه فجر در اوایل انقلاب بعنوان ایام سرنوشت ساز شمرده میشد گفت : در روزهای سرنوشت ساز انقلاب مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه زمان موانع را از سر راه برداشتند و انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند .

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین علل پیروزی انقلاب وظیفه شناسی امام بود گفت : امام راحل با کرامتی که از قرآن آموخته بود با ملت برخورد می‌کرد و به گفته خودش که مرد روزهای سخت بود توانست این قیام بزرگ را رهبری کند ‌.

امام جمعه ساوه اضافه کرد : امام خمینی (ره) خود را شاگرد قرآن می‌دانست و بیانات و سکناتش قرآنی بود و با توجه به اینکه قرآن وعده پیروزی داده است موفق شد مردم را از ظلم و ستمی شاهنشاهی رهایی ببخشد.

وی با بیان اینکه هر کاری با اراده و حرکت جهادی و انقلابی عملیاتی می‌شود گفت : در آن زمان برخی ها به امام میگفتند شما در مقابل این حکومت شکست خواهید خورد اما امام راحل فعل توانستن را به زیبایی صرف کرد و به همه ما آموخت که خواستن توانستن است .

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد : رزمندگان ما هم در ایام هشت سال دفاع مقدس با اقتدا به همین فعل توانستند به دستاوردهای بزرگ برسند و برای اولین بار در تاریخ در جنگ هیچ بخشی از ایران جدا نشد .

گفتنی است مسیولین حاضر در این مراسم از نمایشگاه کارهای دستی دانش‌آموزان نیز بازدید بعمل آوردند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی