اجرای طرح هوشمندسازی معابر حادثه خیز ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۰۱:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش ساوه نار , سرهنگ عباس خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش تصادفات جرحی و فوتی درون شهری در بلوارهای اصلی شهر ساوه بخصوص بلوارهای سید جمال الدین اسدآبادی و بلوار سپاه که ناشی از تجاوز سرعت مجاز برخی از رانندگان متخلف است هوشمندسازی نقاط حادثه خیز در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت.

وی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات جرحی و فوتی، سامانه هوشمندسازی معابر برای ثبت تخلف سرعت با پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه و شهرداری در پلیس راهور راه اندازی شد و از امروز ۲۱ فروردین ماه خودروهای با سرعت غیرمجاز بیش از ۶۰ کیلومتر در بلوارهای اصلی شهر توسط دوربین ثبت تخلفات بصورت برخط اعمال قانون خواهند شد.

او در ادامه گفت: امروزه ترافیک در بسیاری از شهرهای بزرگ به صورت معضل درآمده و سالانه هزینه‌های زیادی بر دوش مسئولان و شهروندان قرار می‌دهد. از همین رو سامانه ترافیک هوشمند به عنوان یکی از راهکارهای اساسی حل این معضل مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند موجب روان‌سازی ترافیک، افزایش ایمنی، بهبود کارآیی تجهیزات، افزایش بهره‌وری و کاهش نیروی انسانی نظارتی می‌شود.

سرهنگ خانی اجرای هوشمندسازی ترافیک شهری را گامی مهم در جهت ایجاد امنیت و آرامش  برای شهروندان دانست و تصریح کرد: به طور مثال هم اینک اغلب خیابان‌های مرکزی شهر مانند خیابان سید ابورضا به پارکینگ کسبه تبدیل شده است این در حالیست که همه شهروندان حق استفاده از این فضا را دارند و در صورت هوشمندسازی، این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی افزود: به منظور رفع گره‌های ترافیکی و روانسازی عبور و مرور وسایل نقلیه و امنیت شهروندان، هوشمندسازی ترافیک شهر ساوه در تمامی نقاط با مشارکت دیگر نهادهای مرتبط در حال پیگیری است تا بتوان با مدیریت ترافیک شاهد رانندگی با سرعت ایمن و کاهش تصادفات جرحی و فوتی باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی