تحویل واحدهای مسکن ملی ساوه از دهه فجر امسال | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۳۱:۳۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در جریان بازدید از پروژه ۹۸۰ واحدی شهید بهشتی در طرح مسکن ملی ساوه گفت : خوشبختانه با اجرای طرح جهش مسکن سال گذشته ساخت ۱۸۴۸ واحد آپارتمان در سه پروژه کوی مهر , کوی علوی و بام در شهر ساوه آغاز شد که میتواند اقدام خوبی در تامین مسکن مردم این شهر باشد .

وی با بیان اینکه ساخت این خانه ها از پروژه های مهم طرح جهش مسکن در استان است گفت : طی بازدید که امروز صورت گرفت روند اجرای کار کنترل و گزارشات پیمانکار دریافت شد که نشان از مطلوب بودن روند اجرایی داشت .

استاندار مرکزی تصریح کرد : در برخی موارد نیز اگر موانعی سد راه پیمانکاران وجود دارد با همکاری و تعامل در استان و شهرستان بدنبال رفع و تسهیل در ساخت و ساز برای اتمام هرچه سریعتر آن خواهیم بود .

مخلص الائمه با بیان اینکه طبق وعده پیمانکار مقارن با دهه مبارک فجر عملیات تحویل واحدها به متقاضیان آغاز خواهد شد گفت : شرایط پیش رو امکان این مسئله را فراهم میکند و امیدواریم با برنامه ریزی درست این اقدام انجام شود .

وی خطاب به پیمانکاران طرح جهش ملی مسکن در استان نیز گفت : به پیمانکاران محترم توصیه میکنم از همه ظرفیت های استان مرکزی در تامین مصالح و اقلام مورد نیاز استفاده کنند چراکه خوشبختانه بخش قابل توجهی از مصالح مورد نیاز در استان مرکزی خصوصا ساوه و زرندیه وجود دارد که از سایر استان ها نیز برای تهیه آن به استان مرکزی مراجعه میکنند.

وی با تاکید بر لزوم فعال شدن همه ظرفیت های استان برای اجرای طرح نهضت و جهش مسکن گفت : پروژه ۸۱۰۰ واحدی شهر اراک در حال حاضر بعنوان بزرگترین پروژه یکجا اجرا شده در کل کشور است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و با جلسات متعددی که برگزار میکنیم بدنبال آن هستیم که موانعی در سر راه این طرح ها ایجاد نشود .

استاندار مرکزی گفت : اگر فرآیند پروژه ها خصوصا از حیث زمان مدیریت شود تا در نهایت زمان تحویل واحدها به متقاضیان کمتر شود به نفع مصرف کننده نهایی است چراکه در صورت طولانی شدن پروسه ساخت و با توجه به افزایش قیمت های سالیانه ممکن است مردم در تامین آورده نقدی دچار مشکل شوند.

گفتنی است استاندار مرکزی در جریان حضور خود در شهر ساوه از بخش های مختلف پروژه ۹۸۰ واحدی کوی مهر ( شهید بهشتی ) در ساوه بازدید و در گفتگو با پیمانکاران این طرح در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه ۱۸۴۸ واحد ساوه قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی