حل مشکلات مهمانشهر شهید ناصری ساوه در دستور کار | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۲۱:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در جریان بازدید از مهمانشهر شهید ناصری ساوه و تبریک فرارسیدن عید فطر به ساکنان این مهمانشهر گفت : مهمانشهر شهید ناصری ساوه بعنوان یک اقامتگاه بزرگ برای مردم خوب کشور دوست و همسایه افغانستان ایجاد شده که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است .

وی افزود : در این اردوگاه که سالها از ایجاد آن میگذرد موارد و مشکلاتی وجود دارد که بعضا از سالیان قبل شکل گرفته اما تا امروز بخشی از این مشکلات با کمک کمیساریای عالی سازمان ملل , اداره کل اتباع و مجموعه استانداری مرتفع گردیده است .

استاندار مرکزی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاضلاب این مهمانشهر امسال در دستور کار قرار دارد گفت : امیدواریم در سالجاری عملیات اجرایی تصفیه خانه و انتقال فاضلاب این مهمانشهر اجرا و بخش عمده ای از کار انجام شود .

وی تصریح کرد : منابع مالی لازم در این خصوص را تامین خواهیم کرد و با همکاری اداره کل اتباع , معاونت عمرانی و مجموعه استانداری مرکزی تلاش خواهیم کرد دیگر مشکلات ساکنان این منطقه را خصوصا در بحث زیرساخت ها رفع کنیم.

گفتنی است استاندار مرکزی در جریان بازدید یک ساعته خود از اردوگاه شهید ناصری ساوه , ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با اهالی ساکن در این اردوگاه و حضور در مساجد اهل تشیع و تسنن , از بخش های مختلف دفتر مدیریت این مهمانشهر نیز بازدید بعمل آورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی