افزایش وام آورده متقاضیان را کاهش میدهد | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۱۹:۲۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام سبزی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه های مسکن ملی ساوه گفت : خوشبختانه اختصاص ظرفیت ۲ هزار واحدی در پروژه مسکن ملی شهر ساوه کمک خوبی برای تامین مسکن ساکنین این شهرستان شد و بخشی از دغدغه ما نسبت به تامین مسکن را رفع خواهد کرد .

وی با ابراز رضایت از سرعت و نحوه ساخت واحد‌های مسکونی گفت : پروژه های مسکن ملی ساوه در کوی مهر ، کوی فجر و شهرک علوی ساوه سرعت خوب و‌قابل قبولی نسبت به سایر شهرستان ها دارد که امیدواریم این روند تا اتمام و تحویل واحدها ادامه یابد .

نماینده مردم در مجلس تصریح کرد : طبق وعده پیمانکار و مدیرکل راه و شهرسازی استان قراراست بخشی از واحدها تا پایان سال‌جاری به متقاضیان تحویل شود که تاسیسات زیرساختی واحدها تکمیل و در مرحله نازک کاری قرار دارد .

وی در ادامه با اشاره به تاثیر مستقیم تورم بر ساخت و ساز واحدها گفت : تورم موجود باعث شده است ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده برای ساخت این واحدها پاسخگو نباشد که تلاش میکنیم با حضور وزیر راه و شهرسازی در ساوه همزمان با سفر ریاست جمهوری رقم وام ساوه را افزایش دهیم.

سبزی گفت : در برخی شهرها رقم وام ساخت مسکن ملی افزایش داشته است و امیدواریم با افزایش این میزان در ساوه به ۴۵۰ میلیون تومان مردم دغدغه ای از بابت آورده مالی نداشته باشند و با مبالغ پرداختی قبلی و پرداخت مابه التفات در هنگام تحویل واحدها بتوانند صاحبخانه شوند .

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس همچنین خاطرنشان کرد که تلاش میشود با همکاری دستگاه های خدمت رسان تا قبل از بهره برداری از واحدها زیرساخت های آب ، برق ، گاز و فاضلاب این واحدها به اتمام برسد .

رییس اداره راه و شهرسازی ساوه نیز در این بازدید از تلاش ها برای اتمام هرچه سریعتر این واحدها گفت و عنوان کرد : پشتوانه مالی این پروژه ها آورده نقدی مردم و وام است که اگر در اسرع وقت تامین شود ساخت و ساز نیز با سرعت بهتری انجام خواهد شد .

صالح کربلایی حسنی گفت : در حال حاضر بانک مسکن بخشی از وام ۳۰۰ میلیون تومانی را بر حسب میزان پیشرفت پروژه ها تزریق کرده است و ادامه تزریق وام نیز به نسبت پیشرفت پروژه ها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی به جز ۲ هزار متقاضی فعلی گفت : تا پایان روز پنجشنبه ۴ هزار و یکصد نفر از متقاضیان ثبت نام شده واحد شرایط شناخته شدند که کار پالایش همچنان ادامه دارد و پیش بینی میشود این رقم افزایش داشته باشد .

رییس راه و شهرسازی ساوه گفت : در حال حاضر در طرح جدید دولت برای ثبت نام مسکن امکان ثبت نام برای مردم ساوه وجود ندارد اما باتوجه به معرفی زمین ۲۴۷ هکتاری برای متقاضیان قبلی نهضت ملی و در صورت دریافت تاییدیه در کارگروه های مربوطه ، ظرفیت برای ثبت نام متقاضیان در ساوه نیز فراهم خواهد شد .

گزارش از نیلوفر گودرزی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی