شروع پر قدرت سن‌ایچ در فصل جدید لیگ برتر فوتسال | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۵۹:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش ساوه نار , فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور از روز گذشته با برگزاری چند دیدار آغاز شد و تیم سن ایچ ساوه بعنوان تنها نماینده استان در این رقابت ها آماده مصاف با حریفان شد .

ساوجی ها که نخستین دیدار خود را عصر امروز جمعه در ورزشگاه فجر فلسطین این شهر مقابل مقاومت البرز برگزار کردند , موفق شدند در یک دیدار زیبا و حساب شده حریف خود را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست دهند.

روح الله ایثاری ۲ بار ، فرشید نادری ، شهاب بشری دوست و رضا سپندار هرکدام یک بار موفق به گلزنی برای سن ایچ در این دیدار شدند .

سرمربی تیم سن ایچ در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار فارس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت : همیشه دیدارهای هول شرایط خاص خود را دارد و چون بازیکنان به هماهنگی کاملی نرسیده اند شرایط کمی سخت است .

حسین صبوری افزود : خوشبختانه بازیکنان ما هماهنگی خوبی را در این دیدار داشتند که حتی میتوانستیم با کمی دقت گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد : تیم حریف خوب جنگید اما بازیکنان ما از جان مایع گذاشتند و در جریان بازی شرایط خوبی نسبت به تیم حریف داشتیم که امیدواریم این روند رو به رشد باشد .

سرمربی سن ایچ ساوه با بیان اینکه همه رقبا برای ما خطرناک هستند اضافه کرد : خود را برای دیدارهای پیش رو آماده میکنیم و بدون توجه به نام و جایگاه تیم ها با تمام توان پا به میدان خواهیم گذاشت.

وی همچنین با قدردانی از حمایت تماشاگران در این دیدار , خواستار استمرار حضور تماشاگران ساوجی برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیمش شد .

گفتنی است در پایان رقابت های هفته اول تیم گیتی پسند با ۳ امتیاز و تقاضل گل بهتر در رده اول قرار دارد و تیم های فرش آرا مشهد , مس سونگون , سن ایچ ساوه , گهرزمین سیرجان و کراپ الوند نیز با برتری مقابل حریفان و کسب ۳ امتیاز در رده های بعدی جای دارند .

دیدار بعدی نماینده فوتسال استان چهارشنبه ۲۹ تیرماه در تهران و مقابل سفیرگفتمان خواهد بود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی