اتوبوس های تازه نفس از راه رسیدند ! | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۲۱:۰۵:۱۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , امیررضا یوسفیان صبح امروز در آیین رونمایی از شش دستگاه اتوبوس تازه خریداری شده شهرداری ساوه و افتتاح بوستان آزادگان در شهرک علوی گفت : در ایام هفته دفاع مقدس این بوستان با نام مقدس آزادگان تقدیم شهروندان عزیزی میشود که با حرمت خون پاک شهدا در آسایش و آرامش زندگی میکنند.

وی با قدردانی از تلاش و مجاهدت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت : جنگی که در اوایل انقلاب رخ داد با از جان گذشتگی مردان و زنان این سرزمین باعث محکم شدن ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید و حتی ۱ وجب از خاک این سرزمین مقدس جدا نشد .

شهردار ساوه با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش میکنند تا عده قلیلی از طیف نوجوان را با اقدامات خود همراهی کنند گفت : متاسفانه برخی از نوجوانانی که با عقاید دشمنان همسو میشوند باعث آسیب به جامعه میشوند که نمونه آن آتش زدن اتوبوس شرکت واحد ساوه و آسیب به اموال عمومی در اغتشاشات اخیر بود که باعث خسارت فراوانی به مجموعه مدیریت شهری شد.

یوسفیان در ادامه با تقدیر از تلاش های نماینده , فرماندار , استاندار , امام جمعه و اعضای شورای شهر ساوه در دریافت ۵۰ دستگاه اتوبوس سهمیه ای از وزارت کشور گفت : اگر تلاش ها و همدلی مسئولان و کمک بخش خصوصی نبود این مهم در شهر ساوه که بیش از ۱۱ سال از اتوبوس جدید محروم بود رخ نمیداد .

وی گفت : خوشبختانه در روزهای پایانی سال گذشته توانستیم با پرداخت ۵۱ میلیارد تومان بصورت نقدی و ۲۰۰ میلیارد از محل اعتبارات وزارت کشور از سهمیه ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید اسکانیا برای ناوگان حمل و نقل عمومی بهره مند شویم که امروز شش دستگاه از این اتوبوس ها وارد ناوگان حمل و نقل ساوه خواهد شد .

شهردار ساوه با بیان اینکه این شش دستگاه اتوبوس در خطوط حاشیه شهر استفاده خواهد شد گفت : نگاه مسئولان حوزه شهری به نقاط مختلف شهر خصوصا نقاط حاشیه ای در دستور کار قرار دارد و افتتاح بوستان خطی آزادگان در منطقه شهرک علوی نیز با همین نگاه صورت گرفته است .

به گفته وی برای احداث این بوستان سه و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که در مدت شش ماه فرآیند اجرایی آن عملیاتی گردیده است.

وی تصریح کرد : بازسازی استخر کوثر شهرداری ساوه با اعتبار دو میلیارد تومانی , بازسازی ۲ دستگاه خودروی فرسوده تحت عنوان فوریت های خدمات شهری ۱۳۷ , رونمایی از المان شهدای آتش نشان و کلنگ زنی بوستان آموزشی تفریحی شهدای آتش نشان ساوه بخش دیگری از برنامه های امروز بوده است .

به گفته شهردار ساوه هزار و ۱۱۴ تن قیر نیز تاکنون برای آسفالت مناطق ساوه از محل یارانه دولتی تامین شده است که با دریافت سهمیه یک هزار تنی دیگر عملیات آسفالت مناطق مختلف شهری در ساوه که به حدود ۷۰ محله میرسد به اتمام خواهد رسید.

همچنین کلنگ ساخت پنجمین ایستگاه آتش نشانی ساوه صبح امروز و همزمان با ۷ مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی در منطقه امیرکبیر ساوه بر زمین زده شد که به گفته شهردار ساوه هزینه ساخت ابنیه بیش از ۱۵ میلیارد تومان خواهد بود و برای تجهیز و امکانات نیز قول مساعدی از معاون وزیر کشور گرفته شده است .

به گزارش ساوه نار به مناسبت فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی جمعی از کارکنان اداری و نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی ساوه صبح امروز با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کرده و سپس در خیابان های شهر به رژه موتوری پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی