دستگیری کلاهبردار متواری ۱۳۰ میلیاردی در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۴:۳۲:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ ” علی اکبر عیسی آبادی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام وصول شکایات متعدد از سوی شهروندان، مبنی بر اینکه فردی با وعده خرید مسکن و دریافت مبالغی از آنان، پس از گذشت ۴ سال دیگر جوابگوی آنان نیست، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به تحت تعقیب قرار گرفتن این کلاهبردار حرفه ای خاطر نشان کرد: در مراحل تحقیقاتی پلیس محل زندگی متهم در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اطلاع مأموران از تردد این فرد کلاهبردار به شهرستان ساوه طی چند روز گذشته افزود: با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، موفق به شناسایی محل اختفای این متهم و دستگیری او با انجام یک عملیات ضربتی در شهرستان ساوه شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های تخصصی و فنی مأموران به ۱۱۳ فقره کلاهبرداری از شهروندان با وعده خرید مسکن، به ارزش۱۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی