جابجایی بیش از ۳۸۷ هزار مرسوله پستی در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۲۱:۰۶:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

رضا شمس صبح امروز د‌ر گفتگو با خبرنگار ساوه نار , با بیان اینکه اداره پست شهرستان ساوه با داشتن واحدها و نمایندگی های پستی ، سهم قابل توجهی از ارتباطات شهرستان را برعهده دارد گفت : امروزه جایگاه پست به واسطه ارائه خدمات متنوع و فراگیر آن را به یکی از مردمی ترین سازمان های ارتباطی در کشورمان بدل کرده است.

وی با بیان اینکه اهمیت وجود پست در جامعه بر کسی پوشیده نیست گفت : اعتماد عموم مردم به مجموعه پست پشتوانه قوی این نهاد محسوب میشود و ما نیز در پاسخ به این پشتوانه با تمام توان به جامعه خدمت میکنیم.

رئیس اداره پست شهرستان ساوه در ادامه به تشریح فعالیت های پستی این اداره پرداخت و گفت : در شش ماهه نخست سال‌جاری ۳۸۷ هزار و ۴۵۶ فقره مرسوله وارده و صادره در این شهرستان ثبت گردیده است که از این تعداد بالغ بر ۲۴۱ هزار وارده و ۱۴۶ هزار صادره میباشد.

وی افزود : پیش بینی مرسولات وارده به این شهرستان برای سالجاری ۳۲ هزار مرسوله بوده است که در شش ماهه نخست سالجاری ۸۶ درصد آن محقق شده است و با ۱/۵ درصد رشد رقم قابل توجهی را شامل شده است .

شمس از پوشش کامل پستی تمام نقاط روستایی شهرستان گفت و افزود : بصورت روزانه مبادلات پستی در همه روستاهای شهرستان انجام میشود و هیچ نقطه کوری از اقدامات پستی در این شهرستان وجود ندارد و دورترین روستاها نیز از خدمات قابل ارائه بهره مند هستند.

به گفته وی اداره پست شهرستان ساوه علیرغم حجم بالای مبادلات و ترافیک کاری طی ماه های گذشته سالجاری بین رتبه های دوم تا چهارم شهرهای استان از لحاظ کیفی بوده است.

رئیس اداره پست خاطرنشان کرد : این شهرستان در بحث ایجاد ترافیک مرسولات رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است و بررسی های انجام شده نشان میدهد ترافیک پست پیشتاز ۲۷ درصد , سرویس های الکترونیکی ۲۱ درصد و سرویس های بسته و امانات ۷۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد در این خصوص را تجربه کرده اند.

رضا شمس با اشاره به فعالیت ۸ واحد تخلیه و جمع آوری روستایی و ۷ نمایندگی توزیع در شهر و روستا افزود : در حال حاضر نیروهای این اداره ۲۵ نفر هستند که از این تعداد ۱۴ نامه رسان در محدوده شهری ساوه و مابقی در بخش اداره به مردم خدمت میکنند.

به گفته وی در حال حاضر در شهرستان ساوه ۱۸ دفتر خدمات ارتباطی پیشخوان دولت شهری و ۲ دفتر ICT روستایی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اجرای پروژه GNAF بعنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی پست گفت : برای تکمیل بانک اطلاعاتی این پروژه نیاز به نقشه های به روز روستاها و شهرها میباشد که در حال حاضر این نقشه ها به طور کامل در دسترس نیست

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی