افتتاح یک مدرسه و رونمایی دو طرح توسعه فضای آموزشی در ساوه | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۴۸:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , اصغر قراخانلو ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه شش کلاسه اقدس طهمورثی و حاج حسن مهندسی گفت : عملیات ساخت این مدرسه شش کلاسه با زیربنای آموزشی ۷۸۸ متر مربع و ۱۵۰۰ متر مربع محوطه سازی با اعتباری در حدود ۶ میلیارد تومان به انجام رسیده است .

وی افزود : بخشی از اعتبارات ساخت این مدرسه که در منطقه شهید آوینی و در دو شیفت پسرانه و دخترانه فعالیت میکند توسط خیر و مابقی هزینه های ساخت و تجهیز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تامین شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به اینکه ایجاد این آموزشگاه پس از شش سال مشکل فضای آموزشی مناسب در این منطقه را رفع کرده است گفت : اقدام جهادگونه سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین پیمانکاران فعال در این مدرسه باعث شد این مدرسه ۲ طبقه در مدت کوتاهی ساخته و در مهرماه سالجاری به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به اجرای طرح توسعه مدرسه ۴ کلاسه شمس زرندی اشاره کرد و گفت : برای توسعه این مدرسه در زیربنای ۲۷۰ متر مربع در یک طبقه بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه صرف شد که بخشی از آن توسط خیرنیک اندیش و مابقی توسط دولت تامین گردید.

اصغر قراخانلو اضافه کرد : توسعه ۲ کلاسه آقا کثیری در روستای احمد آباد از توابع بخش مرکزی ساوه نیز دیگر طرح روزجاری بود که با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی با مشارک خیرین و دولت به سرانجام رسید.

به گفته این مقام مسئول در مجموع این ۳ پروژه بالغ بر ۸۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۲۰ میلیارد ریال آن توسط خیر و مابقی از اعتبارات دولتی بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی