افتتاح سی امین مرکزی نیکوکاری در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۶:۵۸:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسین ذبیحی در آیین افتتاح سی امین مرکز نیکوکاری ساوه که با حضور جمعی از مسئولان در منطقه شهرک هدایت انجام شد گفت : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قراراست کمیته امداد برای کاستن از بروکراسی اداری و همچنین بالابردن سطح مشارکت است کار را به خود مردم بسپارد و این مهم با ایجاد مراکز نیکوکاری در نقاط مختلف در حال انجام است.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن چهار هزار و ۷۰۰ خانوار در ساوه گفت : مراکز نیکوکاری به عنوان کمیته امداد کوچک در دل محلات هستند که نیاز محرومان را شناسایی و بدون بروکراسی اداری و آسان‌تر آن را مرتفع نماید.

رئیس کمیته امداد ساوه خاطرنشان کرد : چنانچه مشکلات برخی افراد نیازمند در محلات مذکور شناسایی و رفع شود پیامدهای بعدی فقر را در بر نخواهد داشت و این مراکز که با محوریت مساجد و اماکن فرهنگی راه اندازی می‌شود نقش بسزایی در کاهش آلام فقر ایفا خواهند کرد.

ذبیحی با بیان اینکه راه اندازی این مرکز در منطقه حاشیه ای شهرک هدایت میتواند بخشی از مراجعه مددجویان به کمیته امداد را کاهش دهد گفت : تسریع در خدمت رسانی به محرومین با حفظ کرامت انسانی، شناسایی نیازمندی ها و رفع احتیاجات ولی نعمتان واقعی انقلاب و هم افزایی در ارائه خدمات با استفاده از تعامل و خرد جمعی هم گروه ها را ، از جمله اهداف اصلی تاسیس مراکز نیکوکاری است و امیدواریم این مرکز نیز بتواند مانند سایر مراکز ساوه نمره قابل قبولی کسب کند.

به گفته این مقام مسئول خط قرمز مراکز نیکوکاری دخالت در امور سیاسی بوده و کمیته امداد دخل و تصرفی در امور این مراکز نخواهد داشت و تنها به‌عنوان ناظر، فعالیت‌های این مراکز را مورد رصد قرار می‌دهد.

به گزارش فارس مرکز نیکوکاری باب الحوائج در منطقه حاشیه نشین شهرک هدایت ساوه به مدیریت عاملی سکینه منصوری با دریافت مجوز رسمی فعالیت کار خود را آغاز کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی