کمبود درآمد از محل فعالیت اتوبوس های واحد نسبت به هزینه کرد | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۹:۴۲:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , علی اصغر آرمیده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این خبر گفت : در حالی که یک اتوبوس شهری با احتساب هزینه هایی همچون حقوق راننده، تعمیر و نگهداری اتوبوس، بیمه، خرید لوازم یدکی و… به طور ماهیانه ۳۵ میلیون تومان برای شهرداری هزینه به همراه دارد، درآمد ماهانه آن یک سوم این هزینه ها است.

علی اصغر آرمیده با اشاره به اینکه به طور میانگین درآمد یک دستگاه اتوبوس شهری در ساوه در طول ماه حدود ۱۲ میلیون تومان می باشد افزود : سه برابر این میزان درآمد، هزینه نگهداری، حقوق راننده و سایر مخارج ماهیانه آن است و در حقیقت شهرداری ساوه این مابه التفاوت را به عنوان یارانه کمک به حمل و نقل عمومی پرداخت می کند.

وی با اشاره به عرضه کارت های شهروندی جدید و پرداخت کرایه اتوبوس ها با این کارت های الکترونیک، عنوان کرد: از روز چهاردهم آبان ماه جاری عرضه کارت های الکترونیک شهروندی آغاز شده و طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ کارت به شهروندان متقاضی، عرضه شده است.

این مقام مسئول با اشاره به گلایه برخی شهروندان نسبت به دریافت بهای ۱۶ هزار تومانی کارت های الکترونیک شهروندی گفت : هزینه خرید و فعالسازی این کارت های الکترونیک قبلا توسط سازمان حمل و نقل به بانک انصار به عنوان مجری طرح پرداخت شده و سازمان ناگزیر از دریافت این مبلغ است.

آرمیده خاطرنشان کرد : کاهش اتلاف وقت شهروندان در پرداخت کرایه اتوبوس و نیاز به همراه داشتن پول خُرد، نظارت بهتر بر جریان های درآمدی و ارزیابی میزان تقاضا و مدیریت عرضه و همچنین کاهش معضلات بهداشتی ناشی از رد و بدل کردن پول نقد از جمله مزایای استفاده از کارت شهروندی است.

رئیس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری ساوه با اشاره به استقبال مردم از کارت های شهروندی اضافه کرد : پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از ۶ هزار کارت شهروندی به شهروندان ساوجی ارائه شود، چرا که از این پس پرداخت کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری(اتوبوس) فقط به صورت غیرنقدی و از طریق دستگاه کارتخوان صورت می پذیرد.

به گزارش فارس , شهرداری ساوه از اول آبان ماه سالجاری استفاده از اتوبوس های واحد ها منوط به داشتن کارت شهروندی دانسته و ارائه خدمات را تنها با این کارت امکان پذیر اعلام کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی