آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی – درمانی در ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۰:۵۳:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر محمود کریمی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این سه طرح در جمع خبرنگاران گفت : این سه طرح در راستای طرح تکمیل , تجهیز , راه اندازی و افتتاح ۲ هزار واحد بهداشتی در اقصی نقاط کشور است که با پیگیری های انجام شده مجوز ۳ طرح در ساوه صادر شد .

وی در تشریح جزئیات این ۳ طرح گفت : احداث خانه بهداشت روستای ۵۰۰ نفر اقماری غازم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ساوه نخستین طرح کلنگ زنی شده است که به دلیل مستهلک بودن فضای قبلی عملیات احداث ساختمان جدید دیگری در دستور کار قرار گرفت .

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه افزود : در حال حاضر بهورز این روستا جهت ارائه خدمات بهداشتی به اهالی در روستا حضور دارد و جذب نیروی جدید نیز صورت پذیرفته و در حال سپری شدن مراحل آموزشی است .

وی با بیان اینکه این مرکز زیر نظر مرکز جامع سلامت سرداران ساوه است اضافه کرد : یک روز در هفته اعضای تیم سلامت این مرکز شامل ماما , پزشک و کارشناس بهداشت جهت ارائه خدمات سطح یک در این روستا حضور خواهند یافت.

کریمی در ادامه کلنگ زنی ساخت خانه بهداشت روستای باغشیخ در بخش مرکزی ساوه را بعنوان دومین طرح امروز دانست و بیان کرد : این خانه بهداشت جهت ارائه خدمت به بالغ بر ۱ هزار و هفتصد جمعیت اقماری این منطقه احداث خواهد شد و با توجه به اینکه در حال حاضر خانه بهداشت روستای احمد آباد در مجاورت این روستا ۱ کیلومتر فاصله دارد باعث مشکل برای اهالی میباشد که امید است با احداث این مرکز رفاه بیشتر اهالی فراهم شود .

به گفته وی در این مرکز نیز جذب نیروی بهورز صورت پذیرفته و در حال سپری شدن آموزش است و با توجه به فعالیت این مرکز زیر نظر مرکز جامع سلامت سرداران , هفته ای یک روز تیمی شامل ماما , پزشک و کارشناس بهداشت جهت ارائه خدمات سطح یک در این روستا حضور خواهند یافت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : در روستای جوشقان نیز ساختمان مرکز جامع سلامت مستهلکی وجود دارد که بنا شد با احداث ساختمان جدید خدمات این مرکز به آن منتقل گردد تا امکان خدمات رسانی به ۵۰۰ نفر از اهالی این روستا نیز فراهم گردد .

وی بیان کرد : این مرکز دارای پزشک ,دندانپزشک، پرستار، ماما و کارشناس بهداشت بوده و با استقرار پزشکی بصورت دائم , همه خدمات سطح یک به افراد تحت پوشش ارائه می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی