سهمیه آرد و ساعت کاری نانوایی های ساوه افزایش خواهد یافت | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۱۰:۰۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرزاد مخلص الائمه عصر دیروز در جریان سفر به ساوه و تشکیل جلسه شورای آرد و نان استان گفت : طی هفته های اخیر گزارشات از شلوغی و توزیع نامناسب نان در شهرستان ساوه مخابره شد که حل این مشکل نیاز به تصمیمات استانی داشت لذا تشکیل این جلسه در راستای رفع کاستی های موجود بوده است .

وی با اشاره به دخیل بودن دلایل مختلف در شلوغی نانوایی ها و گلایه مردم گفت : کمبود تعداد نانوایی های سطح شهر , تراکنش نامناسب دستگاه های کارتخوان واحدهای نانوایی , کمبود احتمالی سهمیه آرد تخصیص یافته , تخلفات برخی نانوایی ها در فروش آرد و یا تعطیلی غیر موجه بخشی از دلایل وضع موجود است که در جلسه تشکیل شده پیرامون کنترل این وضعیت مباحثی مطرح و تصمیماتی گرفته شد .

استاندار مرکزی با بیان اینکه برای رفع این مشکل سهمیه آرد نانوایی های ساوه افزایش میباید و روزهای تعطیلی کاهشی میشود افزود : بناشد روزهای تعطیل واحدهای نانوایی ساوه از ماهی ۴ روز به ۳ روز کاهش یابد و برای دسترسی آسان مردم به نان مجوز های جدید تاسیس نانوایی در نقاط پر جمعیت و همچنین شهر صنعتی کاوه صادر شود .

وی کیفیت گندم و آرد مورد استفاده در ساوه را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد : امیدواریم با تصمیم گیری های صورت گرفته تا پایان ماه جاری شاهد بهبود نسبی وضعیت تهیه نان توسط مردم این شهر باشیم.

این مقام ارشد اجرایی استان خاطرنشان کرد : پس از تغییر قیمت برخی اقلام خوراکی طی ماه های اخیر , مصرف نان توسط خانوارها افزایش پیدا کرده است که در این شهرستان به واسطه حضور اتباع تولید نان نیز بیشتر است که امیدواریم با افزایش سهمیه آرد و تعداد نانوایی ها این مشکل رفع شود .

در این جلسه مقرر شد نظارت های کارآمد ، برخورد قانونی با متخلفان در حوزه ی آرد و نان و افزایش تیم های نظارتی، به صورت جدی باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

گفتنی است اعضای کارگروه آرد و نان استان در ادامه از چند واحد نانوایی و از یک واحد تولید کننده آرد در شهر صنعتی کاوه و واحد تولیدی دستگاه های پخت نان در شهر صنعتی ساوه با هدف رفع مشکلات نانوایی ها ، افزایش کیفیت آرد و تسریع در خدمات رسانی به مردم بازدید کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی