دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۰۰:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” در این باره بیان داشت: روز گذشته با اعلام گزارشی از یک مورد نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیم های گشت انتظامی، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چند نفر به دلیل وجود اختلافات قبلی، با یکدیگر درگیر و باعث برهم خودرن امنیت و آرامش شهروندان شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت: با حضور بهنگام تیم های گشت انتظامی کلانتری۱۴ شهر آوه به محل وقوع درگیری،‌ ۶ نفر از عاملان اصلی درگیری که در حال متواری شدن از محل بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اقدام ضربتی پلیس و معرفی متهمان دستگیر شده در این عملیات به مراجع قضائی افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش جامعه بدانند که پلیس با هر گونه هنجار شکنی قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی، برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده این گونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی