دولت در کنار واحدهای فعال در عرصه تولید خواهد بود | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۱۸:۲۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن کوشش تبار شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از شرکت تولید کننده لاستیک در ساوه در جمع خبرنگاران گفت : این شرکت تولید کننده لاستیک از شرکت های شاخص در زمینه تنظیم بازار این کالای اساسی است و خالی بودن انبار علیرغم فعالیت سه شیفت شرکت بیانگر فعالیت خوب این شرکت در بحث عرضه است .

وی با بیان اینکه دولت همواره در کنار شرکت های نقش آفرین در بحث تنظیم بازار است گفت : دولت بر خود لازم میداند در بحث تقویت چنین شرکت هایی خصوصا در بخش خصوصی که برای تامین کالاهای اساسی نقش آفرینی می‌کنند و با نیازسنجی صحیح به تولید میپردازند ، اقدامات لازم را انجام دهد .

این مقام مسئول افزود : این شرکت با فعال بودن حدود سیصد نمایندگی در سطح کشور عملکرد قابل قبولی در توزیع لاستیک خصوصا لاستیک خودروهای کشاورزی و سنگین در سطح کشور ایفا کرده است لذا مسائل مطرح شده در جریان این بازدید برای اجرای طرح توسعه و همچنین تامین منابع برای بازسازی و نوسازی تجهیزات در دستور کار قرار خواهد گرفت .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با بیان اینکه دولت تلاش میکند با حمایت از چنین شرکت هایی هم در بحث ایجاد اشتغال بیشتر و هم‌افزایش کمی و کیفی محصولات قدم بردارد گفت : تلاش میشود به طور ویژه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان و هم در سطح ملی مصوبه ای برای این شرکت اجرا شود چراکه هرچقدر تولید لاستیک در کشور بالا برود , دغدغه ها برای این کالای اساسی کمتر میشود .

کوشش تبار اضافه کرد : در هر نقطه ای از کشور که مدیران جهادی برای رضایتمندی مردم تلاش کنند دولت در کنار آنها خواهد بود و تلاش میکند در ارائه خدمات ، آنها را در اولویت بگذارد .

وی در ادامه با اشاره به بحث تنظیم بازار در شب عید گفت : در ستاد تنظیم بازار برنامه ریزی جهت طراحی و جانمایی نمایشگاه های عیدانه در مراکز استان و شهرهای بزرگ صورت پذیرفته است و با همکاری وزارت کشور و جهاد کشاورزی قراراست از هجدهم اسفند ماه محصولات بصورت مستقیم به دست مردم برسد .

وی خاطرنشان کرد : برپایی چنین نمایشگاه هایی با هدف حذف واسطه ها و ارائه محصولات با کیفیت برای تامین کالاهای اساسی صورت می‌گیرد و با برنامه ریزی انجام شده قراراست در برخی فروشگاه های منتخب نیز این محصولات به مردم عرضه شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور تصریح کرد : در خصوص تامین میوه شب عید نیز برنامه ریزی هایی برای استان ها در نظر گرفته شده است و با توجه به تهیه میوه ها توسط وزارت جهاد کشاورزی از مدتی قبل ، کار عرضه این محصولات در محل های مشخص شده در روزهای پایانی اسفند ماه انجام‌ خواهد پذیرفت .

گفتنی است کوشش تبار در جریان سفر به ساوه ، از روند تولید لاستیک در این شرکت بازدید و در گفتگو با کارگران و مدیران شرکت در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار گرفت .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی