احداث تقاطع همسطح در میدان آزادی روی میز شهردار | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۰۸:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , امیررضا یوسفیان در جلسه شورای اداری شهرداری ساوه همدلی و اتحاد بین شورا و شهرداری را عامل توسعه شهر دانست و گفت : یکی از خاستگاه های شورای اسلامی شهر همواره توجه به خواسته های متعارف شهروندان بوده است و یکی از مهمترین این تقاضاهای مردمی تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعیین تکلیف آنها در شهر بوده است.

وی افزود : پروژه هایی مانند ساختمان ۱۱ طبقه شهرداری که از سال ۱۳۹۰مسکوت مانده بود و وضعیت خوبی نداشت و اگر هرسال مبلغی جهت تکمیل آن هزینه می شد الان مدیریت شهری مجبور نبود در این شرایط سخت مالی هزینه زیادی برای تکمیل آن متحمل شود.

شهردار ساوه افزود : پروژه دیگر نیمه تمام شهرداری استخر بانوان بود که هم اینک با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱ و نیم میلیارد تومان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود تا خرداد ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اجرای پروژه نیمه تمام محله قاسم آباد نیز گفت : هم اینک بخش مسکونی آن با احداث ۱۴۷ واحد توسط یکی از هلدینگ های شهر ساوه آغاز شده و در حال انجام می باشد و در عین حال از پردیس سینمایی این پروژه غافل نشده ایم و مذاکرات اولیه با سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث این پردیس نیز در حال انجام است.

شهردار ساوه با تاکید بر اینکه همه پروژه ها متعلق به مردم و شهر و سرمایه عمومی است و وظیفه ما تکمیل آن است گفت : با حمایت شورای اسلامی شهر بودجه ۴۸۷ میلیاردی تومانی شهرداری ساوه در سال ۱۴۰۰ به یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت اما باز هم تورم و دستمزد را در آن ندیده بودیم.

یوسفیان خاطرنشان کرد : علیرغم این شرایط با حمایت شورای اسلامی شهر ساوه، مسئولان شهرستانی و استانی و دولت سیزدهم اتفاقات مهمی افتاد و توانستیم با حمایت آنها ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری کنیم و خرسندیم که تا پایان سال ۱۴۰۱ هیچ بدهی پرسنلی و پیمانکاری نداریم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ها در سال جدید نیز گفت : استراتژی ما در سال جدید هم اندیشی و اندیشه های نو در بخش های مختلف است که یکی از این اقدامات جدید برای اولین بار در شهرداری ساوه احداث مدرسه ۱۶ کلاسه خواهد بود.

وی احداث فرهنگسرا، نوسازی بافت های فرسوده و ایجاد بسته های تشویقی در بومی سازی سیاست های دولت را از دیگر این اقدامات برشمرد و گفت: باید با انجام این اقدامات رتبه ۲۵ شهرداری ساوه را به زیر ۱۰ برسانیم لذا در سال ۱۴۰۲ باید با تمام توان حرکت کنیم تا عقب نمانیم.

وی ابراز داشت : اولین جلسه احداث تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی نیز برگزار شد و امیدواریم پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان و استان توسط قرارگاه خاتم این پروژه مهم را شروع خواهد کرد.

شهردار ساوه خاطرنشان کرد : همچنین اقدامات اولیه جهت احداث پارکینگ طبقاتی میدان امام (ره) در حال انجام است و ما بر این باوریم که در قاموس ما ناشدنی وجود ندارد همانگونه که در سال ۱۴۰۱ با زیرسازی و آسفالت ۹۰ کیلومتر از معابر خاکی این شهر توانستیم بنا بر اعلام شرکت بازآفرینی شهری در کشور نمونه شویم.

وی اخذ مجوز های ۱۴ مگاوات برق و ۱۰۵ متر چاه آب برای شهرک صنوف مزاحم، انتقال پسآب از الوسجرد و بهره برداری از بازارچه ترنج را از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری بر شمرد و گفت: خرسندیم که برای انجام این اقدامات حتی یک متر زمین هم از شهرداری فروخته نشده و شهرفروشی نکرده ایم.

یوسفیان با بیان این مطلب که شان مردم ساوه بیش از این خدمات است، افزود: امسال بودجه شهرداری ساوه یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است که بر اساس ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، سرانه هر شهروند فقط ۵ میلیون تومان می باشد این در حالی است که مبلغ مورد نیاز برای وظایف حداقلی برای هر شهروند در سال حدود ۳۰ میلیون تومان است.

وی با بیان ایکه تامین زیرساخت های ساوه مانند احداث تقاطع های غیرهمسطح جزء واجبات ولاینفک مدیریت شهری است، افزود: از زحمات تمامی نیروها و کارکنان مجموعه شهرداری که تلاش کردند که یک سال موفقی را پشت سر بگذاریم قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم در جهت توسعه ، پویایی، رشد و بالندگی شهرساوه گام های بلندی برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی