سردخانه شهرصنعتی کاه یکی از حلقه های مهم زنجیره تولید و توزیع است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۳۱:۴۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در حاشیه افتتاح سردخانه ۲۰ هزار تنی شهر صنعتی کاوه در ساوه گفت : بهره برداری از سردخانه بزرگ شهر صنعتی کاوه در حقیقت یکی از حلقه های مهم زنجیره تولید و توزیع را تکمیل و کمک شایانی به سرمایه گذاران این بخش خواهد کرد.

وی با قدردانی از بنیاد مستضعفان در تکمیل و آماده سازی این سردخانه بزرگ گفت : با توجه به تعدد صنایع در شهر صنعتی کاوه , ایجاد چنین سردخانه با این ابعاد و ظرفیت احساس میشد و با این اقدام مهم , تولیدکنندگان و سرمایه گذاران میتوانند بدون دغدغه خاطر در خصوص ذخیره سازی محصولات خودشان اقدام کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ساوه نگین شهرهای مبتنی بر صنایع غیر نفتی است گفت : شهرستان ساوه و شهر صنعتی کاوه یکی از مناطق مهم اقتصاد غیر نفتی در کشور و خصوصا استان مرکزی هستند که در سال های اخیر تلاش های زیادی هم برای رفع مشکلات منطقه و هم بازکردن گره از کار تولیدکنندگان انجام شده که لازم است از تمام کارگران و سرمایه گذاران در تشکر و قدردانی کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از تلاش بنیاد مستضعفان در اتمام سریع این طرح گفت : هرجا بنیاد مستضعفان ورود کرده است جز خیر و برکت در آن شاهد نبودیم که خوشبختانه ثمرات این حضور در شهرستان ساوه نیز دیده میشود .

حجت الاسلام محمد سبزی افزود : ایجاد چنین سردخانه ای آن هم در شهری که بعنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور از آن یاد میشود اقدام بزرگی برای رفع نگرانی تولیدکنندگان خصوصا در سال مهار تورم و رشد تولید بود که امیدواریم با بهره برداری از این طرح زمینه صادرات بیشتر شرکت های تولیدی فراهم شود.

وی اضافه کرد : بنیاد مستضعفان همواره در راستای وظایف اجتماعی خویش هم به نیازمندان کمیته امداد و بهزیستی عنایت ویژه داشته است و هم در زمینه مدرسه سازی , ساخت فضای ورزشی و محرومیت زدایی فعال بوده است که نشان میدهد در هر زمینه ای خوش درخشیده است.

نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد : مجلس شورای اسلامی در بحث بودجه عنایت ویژه ای برای نهادهای انقلابی خدمت گذار به مردم داشته است و برخی کارها را به این نهادهای انقلابی سپرده است که خوشبختانه موفق بوده اند.

گفتنی است در حاشیه افتتاح این سردخانه جمعی از کارگران شرکت شهر صنعتی کاوه با فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به دیدار و گفتگو پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی