ساخت سردخانه شهرصنعتی کاوه با بهره مندی از بروزترین تکنولوژی دنیا | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۲۰:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، پرویز فتاح در جریان سفر به ساوه و افتتاح سردخانه بیست هزار تنی شهر صنعتی کاوه گفت : ایجاد سردخانه با این حجم یکی از نیازهای مهم این منطقه بوده است که ایجاد آن توسط مسئولان استان و شهرستان دو سال پیش تقاضا شده بود که بنیادین خدمت را قبول کرد و وارد فاز ساخت شد.

وی افزود : با تلاش همه متخصصان و دست اندرکاران ، در کمتر از دو سال این سردخانه با این وسعت و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین المللی به سرانجام رسید و امروز در مدار خدمت رسانی قرار گرفت .

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این سردخانه در توسعه شهر صنعتی کاوه نقش بسزایی خواهد داشت گفت : این سردخانه با فراهم کردن شرایط نگهداری استاندار در حوزه های مختلف کشاورزی ، دارویی و غذایی و …. اثر گذار خواهد بود و با توجه به استقرار بیس از پانصد واحد صنعتی در این محدوده ، کمک شایانی به توسعه صادرات خواهد مرد .

فتاح سرمایه گذاری به روز در این مجموعه را بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : این منطقه بعنوان بزرگترین شهر صنعتی ایران شناخته میشود که چند سالی است با تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی و بهره مندی از زیرساخت هایی چون خط آهن ، های سوخت و … نیاز بود تا با ایجاد این سردخانه که تماما توسط بنیاد طراحی و اجرا شده است باعث رغبت بیشتر سرمایه گذاران شود .

رییس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد : این سردخانه دو مداره با بیش از سی و دو سالن ، بسیار ضربتی و سریع ساخته شده و امیدواریم الگویی باشد تا در سایر نقاط کشور که نیاز به سردخانه برای نگهداری مواد غذایی ، دارویی و … است اجرا گردد .

به گفته وی با ایجاد این سردخانه نیاز شهر صنعتی کاوه به طور کامل رفع خواهد شد و در صورتی که برای منطقه عمومی ساوه نیز نیاز به سردخانه شود با درخواست جداگانه ای که مسئولان ارائه خواهند داد بررسی های لازم را انجام میدهیم .

وی با تاکید بر اینکه این اقدام باعث رونق بیشتر منطقه ساوه و همچنین افزایش توان صادرات میشود گفت : اقدامات خوبی در استان مرکزی برای محرومیت زدایی صورت گرفته است و یا در حال انجام است اما باید همه تلاش خود را به کمتر بگیریم تا خدمات ما به مردم خصوصا محرومین بیشتر شود .

وی گفت : از باب مسئولیت های اجتماعی به مدیران شهر صنعتی کاوه تاکید شد که در صورت نیاز در توسعه زیرساخت های شهری مثل اقدامات محیط زیستی و یا اصلاح مسیرهای مواصلاتی ورود کنند تا توانسته باشیم در شأن این مردم خدمات خود را گسترش دهیم .

به گفته وی کمک به ایجاد زمین های چمن مصنوعی ، ایجاد خانه برای محرومین کمینه امداد و بهزیستی و همچنین توسعه زیرساخت ها بخشی از خدمات بنیاد مستضعفان در این منطقه طی ماه های آتی خواهد شود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی