مقابله با تهاجم فرهنگی بر همگان واجب است | ساوه نار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۲۱:۱۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر بر لزوم مقابله با تهاجمات فرهنگی گفت و بیان کرد : تهاجم فرهنگی مانند همان دزدی است که میگوید دهل میزنم و صدایش فردا در می آید این یعنی تهاجم فرهنگی اگر از سمت و سوی دشمن شکل بگیرد تبعاتش در آینده مشخص خواهد شد لذا جامعه نیاز به مراقبت و تقابل با این تهاجمات دارد .

وی افزود : امروز دشمنان ما در کمین جمهوری اسلامی ایران نشسته اند و با انواع دروغ ها و تهمت ها بدنبال آسیب زدن به بنیان خانواده و جامعه هستند و برنامه ریزی آنها به نحوی است که فردا روز خروجی اش مشخص میشود .

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه در جامعه مشکلات متعددی هست اما حجاب و عفاف موضوع اساسی می‌باشد گفت : این را بدانید که اگر دشمن عفاف و حیا را از جامعه ما ببرد و جامعه ما را از امر به معروف و نهی از منکر دور کند و باعث شود فساد اخلاقی در جامعه نفوذ پیدا کند ، این جامعه از هم خواهد پاشید .

وی خاطرنشان کرد : اتفاقات تاریخی در تمدن های دیگر را اگر نگاه کنیم میبینیم که بی اخلاقی و فساد اخلاقی پایه های یک تمدن را از بین میبرد لذا باید از تاریخ درس و عبرت بگیریم و در تقابل با برنامه ریزی دشمنان شوم خود مقابله به مثل کنیم .

حجت الاسلام جعفر رحیمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص تهجام فرهنگی افزود : بدترین کار در مقابل این تهاجمات ، انفعال است و ما باید برای جلوگیری از این نفوذ ، کار ابتکاری و موضع اثباتی داشته باشیم .

وی تاکید کرد : دستگاه های مسئول باید پای کار باشند و اجازه ندهند بی عفتی در جامعه پدید بیاید اما مهمترین موضوع در این زمینه همکار مردم است و اگر خود مردم عزیز ما در این زمینه همکاری کنند قطعا دشمنان امکان نفوذ در دل خانواده ها و جامعه را نخواهند داشت .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی