روایتی از حادثه سو قصد به امام جماعت روستای احمد آباد ساوه | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۸:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حوالی ساعت ۲۲ شنبه شب خبری از مضروب شدن حجت الاسلام احمدی امام جماعت روستای احمد آباد در بخش مرکزی ساوه مخابره شد که با توجه به روی دادن چند مورد هتک حرمت به روحانیت در شهرهای مثل قم و تهران ، اهمیت موضوع دو چندان شد و از همان دقایق ابتدایی موضوع در دستور کار پلیس و نیروهای امنیتی قرار گرفت .

صبح امروز فرمانده انتظامی استان مرکزی با اعلام خبر دستگیری این فرد گفت : ضارب جوانی حدودا ۲۱ ساله است که از عدم تعادل روحی و روانی رنج می‌برد اما با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های انتظامی جستجو برای یافتنش را آغاز کردند و در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر شد .

رییس دادگستری ساوه نیز صبح امروز به همراه دادستان ساوه با حضور در بیمارستان شهید مدرس ضمن عیادت از این روحانی گفت : با عنایت به دستگیری ضارب ، بررسی کامل ابعاد این اقدام در دستور کار دستگاه قضا و نیروی انتظامی قرار دارد و در سریعترین زمان ممکن با عامل یا عوامل دخیل این عمل ، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت .

امام جماعت روستای احمد آباد ساوه که پس از عمل جراحی در بیمارستان شهید مدرس هم اکنون تحت مداوا قرار دارد در این خصوص گفت : شب گذشته مانند روزهای دیگر نماز جماعت مغرب و عشا را در مسجد برگزار کردیم و در مسیر برگشت در حال صحبت و همچنین عیادت از یکی از اهالی که اخیرا پایش شکسته بود شدم که ضارب را در نزدیکی خود دیدم .

حجت السلام احمدی افزود : ضارب بصورت ناگهانی و بدون هیچ اتفاقی به سمت من حمله ور شد و حدودا ۱۶ ضربه چاقو به سمت من کشید که به سر ، دست ، پا نقاط مختلف بدن برخورد کرد که با حضور اهالی ضارب پا به فرار گذاشت .

وی عنوان کرد : به نظرم این فرد اقدامش را از قبل برنامه ریزی کرده بود و تنها با هدف مضروب کردن و آسیب به بنده این کار را انجام داده است .

بررسی های خبرنگار فارس در این خصوص ادامه خواهد داشت و جزییات بیشتر پس از بررسی دستگاه قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.

جمعی از مسئولان شهرستان نیز از صبح امروز با حضور در بیمارستان شهید مدرس ساوه ضمن ملاقات با این روحانی مضروب ، از روند درمانی وی مطلع شدند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی