کسب و کارها باید رنگ و بوی خدایی بگیرد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۹:۰۶:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در نشست هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه باب اعضای هیئت رئیسه و رئیس اتاق اصناف شهرستان ساوه گفت : راه حل رونق فعالیتهای اقتصادی اخلاق مداری ، رعایت حلال و حرام خدا و اقامه امربه معروف ونهی ازمنکر هست.

وی با تاکید بر اینکه کسب و کارها باید رنگ و بوی خدا بگیرد افزود : با رعایت اخلاق و اقامه امربه معروف هست که کسب و کارهای ما رنگ و بوی خدا میگیرد که اگر چنین شد درامدی که کسب میکنیم و ثروتی که به دست می اوریم باعث آرامش خواهد شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ساوه تصریح کرد : ادارات باید شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل بدهند تا مردم بفهمند که این ادارات برای نظام هستند و کسی که وارد اداره می‌شود رنگ و بوی خدا بگیرد.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه اصناف و کسبه میبایست موضوع امر به معروف را جدی بگیرند افزود : در جامعه اسلامی هرکسی در هر جایگاهی باید موضوع امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرد و اصناف و کسبه محترم چون با مردم ارتباط گسترده ای دارند میتوانند سفیری برای ترویج امر به معروف باشند.

معاونت اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوه نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمن در پروژه بی حجابی شکست خورده است گفت : دشمن با برنامه ریزی در اوایل دهه اخیر با استارت برنامه بی حجابی های یواشکی و استخدام مجریان مختلف به صورت میدانی و با حمایت و تبلیغ در شبکه های ماهواره ای خود اقداماتی را شروع کرد .

احمد اسداللهی سناریوهای چهارشنبه های سفید و پوشش خبری آن را تلاشی برای عادی سازی بی حجابی دانست و خاطرنشان کرد : دشمن فعالیت های خود در این زمینه را با ایجاد اغتشاشات در سال گذشته با هدف براندازی نظام به اوج خود رساند و نهایتا با اشتباهات محاسباتی که سرویس های خارجی داشتند و جانفشانی شهدای امنیت و غیرت مردم , این پروژه به نتیجه مطلوب نرسید و به شکست انجامید.

به گفته وی اهمیت و جایگاه امربه معروف و نهی از منکر به دلیل فعالیت ها و تحرکات دشمن در این حوزه نیازمند تبیین است و باید در این خصوص تلاش ها را دو چندان نمود.

گفتنی است در این جلسه درخصوص راه اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه ها و اقدامات اصناف در مواجهه با موارد منکر توضیحاتی داه شد و مقرر شد اصناف نسبت به راه اندازی شورا وخود کنترلی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

همچنین در این جلسه رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ساوه به بیان مسائل مربوط به کسب و کارها پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی