ترویج و اشاعه عفاف و حجاب نشانه غیرتمندی است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۱۱:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام رحیمی در همایش تبیینی عفاف و حجاب برای رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری که به همت سازمان حمل و نقل شهرداری ساوه برگزار شد، اظهار داشت: انسان با کرامت انسان باغیرت است. ما در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، پزشکی، مذهبی و به طور کلی در هر حوزه ای، هم انسان غیور و هم انسان به دور از غیرت داریم.

وی افزود: در دوران های مختلف قبل از انقلاب اسلامی، بخش هایی از کشورمان را از دست دادیم، اما پس از انقلاب در دفاع مقدس، جوانان غیور ما اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور توسط دشمن گرفته شود و این عزت و غیرت جوانان ما را نشان داد.

امام جمعه ساوه ادامه داد: در مسائل اخلاقی هم به همین گونه است، آنجا که خداوند متعال ما را از کاری منع می کند باید این غیرت را به کار بگیریم و از انجام آن خودداری کنیم. اگر غیور نباشیم شیطان به دل وارد می شود و در دل انسان تکثیر می شود و تمام کنترل انسان را به دست می گیرد.

حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: خداوند به ما نعمات فراوان عطا کرده تا او را عبادت کنیم و شکرانه به جای بیاوریم و به خانواده خود خدمت کنیم. امر به معروف و نهی از منکر نیز عبادت ماست. اگر برای خدا کار کنیم، این سبک زندگی، دینی و عفیفانه و پربرکت است.

وی خاطر نشان ساخت: آیه ۲۹ سوره مبارکه یونس در قرآن می گوید، خدای شما کسی است که در خشکی و دریا شما را سیر می دهد و این اشاره به همین حمل و نقل دارد. اینها حوزه های ارزشمندی هستند که انسان و اجتماع با آن سر و کار دارد و بایستی در این حوزه ها اخلاق و قرآن غیورمندانه مدنظر قرار گیرند و به همین سبب عفاف و حجاب نیز در این حوزه ها از اهمیت برخوردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی