۲۰۰۰ زائر ساوجی به حرم مطهر حضرت امام اعزام شدند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۶:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی در حاشیه مراسم بدرقه اعزام زائرین به حرم مطهر حضرت امام خمینی ره در تهران گفت : کاروان باشکوه زائرین ساوجی صبح ۱۴ خرداد از مقابل سپاه ساوه با حضور بیش از ۲ هزار نفر از اقشار مختلف مردم جهت تجدید بیعت با آرمان های امامین انقلاب اسلامی عازم حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در تهران شدند.

وی افزود : : با همکاری دستگاه های پشتیبانی و فرمانداری ویژه شهرستان ساوه،برای برنامه یاعزام زائران تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰ دستگاه خودروی سبک پشتیبانی، ۲ دستگاه خودروی سنگین ویژه حمل مواد غذایی، سه دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه نام نویسی کنندگان ۱۴ تا ۵۵ ساله هستند گفت: حدود ۸۰ درصد از افراد ثبت نام کننده کاروان امسال متشکل از جوانان و نوجوانان هستند.

وی یادآور شد: تعداد ۲۰۰ نفر از زائران هم از روستاهای بخش نوبران و ۵۰۰ نفر نیز از بخش مرکزی هستند.

سرهنگ مهدی گفت:یکی از مهمترین ویژگی های حضرت امام(ره) دلدادگی و اعتماد به خدا بود که همین عامل منشا تحولات بزرگ شد و امام خمینی(ره) پیروزی ها و موفقیت ها را به خداوند متعال نسبت میداد و همواره مردم و ملت ها را به خدا و اعتماد به نصرت الهی دعوت می کرد.

وی افزود:امام خمینی(ره) مردم باور بود و توجه زیادی به مستضعفان و محرومین جامعه داشت و مکتب امام مکتب توجه به مردم و مظلومین بود و هرکجا که نامی از مظلومان هست نام زیبای امام خمینی(ره)و انقلاب اسلامی می درخشد و امروز به برکت تفکر امام راحل انقلاب اسلامی مامن مظلومان عالم شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی