چمران یک قهرمان شجاع و منحصر به فرد بود | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۱۲:۰۰:۱۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، خالد البطش عصر چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهید چمران که در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد گفت ؛ شهید چمران یک قهرمان بزرگ ، شجاع و منحصر به فرد بود که برای اجرای عدالت و دفاع از محرومان همچون صحابه پیامبر در نقاط مختلف زمین و کشورهای همسایه حضور پیدا میکرد .

وی با بیان اینکه شهید چمران و شهید سلیمانی هر دو در یک مسیر و برای تحقق عدالت پا در میدان گذاشتند گفت : مسیری که این شهیدان در آن قدم گذاشتند راهی بود که ستمگران و مستبدان از آن خوششان نمی آمد چراکه آنان گروه های رزمنده ای را بنا نهاده اند که که تا کنون در کشورهای جبهه مقاومت برابر طاغوت ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه ایران همواره در مبارزه با رژیم صهیونیستی در نی آن بوده است گفت : در دورانی ، مصر با صلحی که انجام داد از میدان مبارزات با اسرائیل کنار رفت اما ایران بعنوان بخشی از بدنه امت اسلامی وارد میدان شد و علیه استکبار جهانی به پا خواست .

وی با بیان اینکه امام‌ راحل با معرفی فلسطین بعنوان مشکل اول جهان اسلام ، توجه همگان را به سمت قبله اول مسلمین برای مبارزه با اسرائیل معطوف کرد کرد : اسرائیل بعنوان غده سرطانی از بدو تشکیل نهضت مقاومت همواره خود را در معرض تهدید میبیند و شکل گیری این موج با دیدگاه بزرگ امام خمینی ره بود .

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه تشکیل سپاه قدس ، نیروهای مقاومت را به سمت آزادسازی سرزمین های اشغالی سوق داد گفت : سپاه قدس همواره در ماموریت های برون مرزی خود بدنبال احقاق حق مستضعفان جهان بوده است که در این راستا با تشکیل جبهه مقاومت و آغاز مبارزات تیم های مقاومت همچون حزب الله و جهاد اسلامی باعث ترغیب همگان برای مقابله با استکبار شده است .

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان جنگ در مقابل استکبار بوده است گفت : دشمن وقتی در میدان شکست خورد روی به فتنه های مذهبی , طایفه ای ، اخلاقی و فرهنگی آورد و تلاش خود را برای اختلاف افکنی بین امت اسلامی به کار بست که این فتنه ها با حضور امثال سردار سلیمانی خاموش شد .

البطش با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز مسیر وحدت را در پیش گرفته است گفت : امروز شاهدیم که ایران با کشورهای مختلف همچون عربستان بدنبال وحدت رویه و تقویت روابط خود است که تقویت فلسطین می‌تواند یکی از پیامدهای این ارتباط باشد .

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران هم شهید چمران را یک مبارز بین المللی و بالاتر از افراد شناخته شده در حوزه مقاومت از جمله چگوار اعلام کرد و گفت: ناشناخته بودن این شهید در جهان یکی از نقطه های ضعف در جبهه مقاومت است.
سید ناصر ابوشریف افزود: این شهید یک عاشق بود که توانست با حضور خود در لبنان مسیری ملی را ایجاد کند که هم اکنون یکی از اصلی ترین محورهای مقاومت در برای استکبار و رژیم صهیونیستی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران نیز در این همایش شهید چمران را چهره ای بین المللی دانست و گفت : این شهید والامقام با اقدامات گسترده ای که در زمینه تشکیل جبهه مقاومت در منطقه انجام داد نقش مهمی در شکل گیری قیام علیه استکبار و مبارزه با دشمنان خصوصا رژیم صهیونیستی بود .

سید ناصر ابوشریف گفت : عدم معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهید چمران در منطقه و جهان میتپاند یکی از نقاط ضعف جبهه مقاومت باشد که باید در این خصوص اقداماتی همچون برگزاری همایش ها و کنگره های بین المللی یا منطقه ای در دستورکار قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه این شهید با حضورش در لبنان یک مسیر اصلی در محور مقاومت شکل داد گفت : امروز اصلی ترین محور مقاومت در این کشور ساخته تفکرات شهید چمران است و دلدادگی مردم به جبهه مقاومت و حرکت در مسیر نابودی رژیم صهیونسیتی دستاورد آن بوده است .

وی خاطرنشان کرد : ابعاد شخصیتی شهید چمران همواره مورد توجه رهبران مقاومت بوده است و آنچه دشمنان از آن هراس دارند ترویج همین فرهنگ و تفکر است .

به گفته نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، امروز گروه های مقاومت حرف های زیادی در مقابل استکبار خصوصا رژیم صهیونسیتی برای گفتن دارند و بزودی و با وعده الهی پیروزی حق علیه باطل میسر خواهد شد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی