قطع ۳۹۰ تلفن به خاطر الصاق غیر مجاز برچسب تبلیغاتی و دیوار نویسی | ساوه نار شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳۰۳:۱۵:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , با پیگیری سازمان مدیریت پسماند و دستور قضایی حدود ۳۹۰ شماره تلفن درج شده بر روی تبلیغات دیوار نویسی و برچسبی سطح شهر ساوه مسدود و ۲۰۰ مورد نیز شناسایی و آماده پیگرد قانونی است .

سازمان مدیریت پسماند شهردای ساوه با شناسایی عوامل این تبلیغات غیرمجاز که شکایت های زیاد شهروندان را به صورت مکتوب یا شفاهی از طریق سامانه ۱۳۷ به همراه داشت، اقدام به پیگیری قانونی این مهم نمود.

عوامل این تبلیغات غیر مجاز با رای قضایی ملزم به پاک سازی دیوار نویسی ها و برچسب های تبلیغاتی شده اند و تا زمان پاکسازی کامل شماره تلفن آنها مسدود خواهد ماند.

طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها و با استناد به ماده ۱۴ ضوابط و مقررات زیباسازی و مبلمان شهری نوشتن هرگونه مطلب تبلیغی و یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای سطح شهر به‌ غیر از مکان‌هایی که خود شهرداری برای ارائه تبلیغات مشخص نموده ممنوع و خلاف قانون و مقررات است.

همچنین طبق این ماده قانونی نصب هرگونه اطلاعیه، آگهی و دیوارنویسی بدون اجازه شهرداری ممنوع بوده و از همه اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به رعایت این قانون هستند.

دیوار نویسی غیر مجاز نوع آشکاری از نقض حقوق شهروندی است و همشهریان عزیز می توانند موارد مشابه را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند.

شهرداری ها نهادی غیر دولتی و متعلق به همه مردم هستند لذا از شهروندان محترم خواهشمندیم با خودداری از برچسب و دیوار نوشته های غیر مجاز در حفظ زیبایی شهر به شهرداری کمک نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی