آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ساوه برگزار شد | ساوه نار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۵۳:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرمانده انتظامی استان مرکزی در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس شهرستان با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف پلیس گفت : دشمنان و رسانه های بیگانه در ایام اغتاشاشات و بعد از آن حملات سنگینی علیه پلیس خدمتگذار داشته اند و بدنبال تخریب چهره مردمی پلیس هستند.

سردار رفیعی کیا افزود : امنیت مهمترین مولفه یک جامعه است و فرماندهی انتظامی وظیفه تامین امنیت را به دوش میکشد که در این راه شهدای عزیزی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است اما همچنان استوار در این راه برای مردم خدمت میکند.

وی افزود : تقدیم ۴۴ شهید از بدنه فراجا طی ماه های اخیر در کشور علیرغم نبود هرگونه جنگی در کشور بیانگر این واقعیت است که پلیس خود را برای امنیت مردم و کشور فدا میکند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دشمن برای کاهش اعتماد مردم به نظام و انقلاب از هیچ تلاشی کوتاهی نمیکند گفت : ساخت فیلم های جانبدارانه علیه ایران , هدایت مواد مخدر به داخل ایران , قاچاق کالا , تحریم , هدایت های کور و ….. بخشی از اقداماتی است که دشمن در این راستا انجام میدهد .

سردار رفیعی کیا گفت : امروز دشمن با انواع و اقسام اقدامات خود بدنبال ایجاد نا امنی در کشور است و اگر پلبس نباشد و در مقابل این دست اقدامات نایستد نا امنی در کشور رواج خواهد یافت .

وی گفت : هرکسی بخواهد در جامعه و در کشور نا امنی ایجاد کند قطعا با پاسخ محکم پلیس مقتدر روبرو خواهد شد و اراذل و اوباش و اشرار در صورتی که بخواهند آرامش و آسایش مردم را بر هم بریزند با آنان با اقتدار برخورد خواهد شد .

گفتنی است در این مراسم از زحمات حدود چهار ساله سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی تقدیر و سرهنگ مجتبی جمالی بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ساوه معرفی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی