طرح های هفته دولت در ساوه تشریح شد | ساوه نار شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۱۵:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مهدی الیاسی صبح امروز در شورای اداری شهرستان ساوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : این دو شهید والامقام در دوران کوتاه مدیریتی خود با سرلوحه قراردادن عدالت جایگاه شایسته ای در بین اقشار مختلف پیدا کردند و ترور چنین افرادی به دلیل ترس از کارآمدی آنان بود.

وی افزود : این دو شهید گرانقدر امروز باید به عنوان الگویی برای همه کارمندان باشند تا اقداماتی که انجام میشود در نهایت به رضایت خدا و مردم ختم شود.

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۵ پروژه در هفته دولت در این شهرستان گفت : از تعداد پروژه های مذکور ۱۳۸ طرح در حوزه عمران و آبادانی و ۷ طرح در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری میباشد.

وی افزود : اعتبارات پروژه های هفته دولت در سال جاری بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد بیش از دو و نیم برابری هستیم.

الیاسی خاطرنشان کرد : پروژه های هفته دولت در شهرستان ساوه در سال جاری برای بیش از ۲ هزار و ۴۸۳ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که اشتغال مستقیم این پروژه‌ها بالغ بر ۱ هزار و ۵۷۴ نفر می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعِ شهرستان‌های استان مرکزی ، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه‌کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته‌ی دولت داراست اضافه کرد : شهرستان ساوه از لحاظ دو شاخص مهم اعتبارات هزینه‌ای و اشتغال ایجاد شده در ۱۴۵ پروژه ، حائز رتبه نخست استان می‌باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی