فراجا مهمترین رکن حفظ امنیت در کشور است | ساوه نار یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۴۳:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه از زمان بعنوان مهمترین وظیفه دینی و عبادی دانست و گفت : زکات دومین ستون دین به شمار میآید و در قرآن کریم و احادیث امامان دارای جایگاه بسیار بالا و پر اهمیت است .

وی با بیان اینکه توجه به زکات باید در جامعه فرهنگ سازی شود گفت : پرداخت زکات مال به نیازمندان و مستمندان در دین مبین اسلام بسیار مورد تاکید است و فرهنگ پرداخت زکات در جامعه باید تبیین شود تا این امر مهم الهی جاری باشد .

وی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت : بی تردید استقرار نظم و امنیت در کشور مدیون و مرهون ایثارگری و فداکاری نیروهای سختکوش پلیس است که در این راه از هیچ تلاشی حتی به قیمت سلب آسایش خود مضایقه نمی‌کنند.

امام جمعه ساوه افزود : مسئله پر اهمیت امنیت آن قدر مهم و روشن و بدیهی است که گاها انسان از آن غافل می شود ، چنانکه انسان وجود خورشید را فراموش می کند.

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین ارکان حفظ امنیت نیروی انتظامی است گفت : تحکیم و استواری امنیت ملی به تقویت پلیس بستگی دارد و هرگونه تضعیف که متوجه فراجا شود ، بر امنیت ملی ما تاثیر سو خواهد داشت .

حجت الاسلام جعفر رحیمی برخورداری از امنیت در زندگی اجتماعی را، از آرمان های دینی بشری دانست و بیان کرد : و بشریت همیشه از کابوس وحشتناک ظلم و تجاوز و تهدید زجر می کشد و در این زمینه لازم است جامعه به بسیج علمی و فرهنگی و بسیج نظامی و انتظامی برسد تا در مقابل این تهدیپ ها بایستد .

وی اضافه کرد : شهادت نیروهای خدوم انتظامی در عملیات های مختلف که گاها در رسانه ها میشنویم نشان از عزم جدی و راسخ پلیس در مبارزه و مقابله با هرگونه شرارت ، قاچاق و … دارد که مانیز قدردان و حامی آنها هستیم .

خطیب جمعه ساوه در ادامه به موضع شفاف ایران درباره حوادث آذربایجان و ارمنستان اشاره کرده و افزود : مواضع ایران در بحران قفقاز جنوبی مبتنی بر چهار اصل است که رهبر انقلاب به خوبی در سال ۱۳۹۹ آن را بر همگان تبیین کردند .

وی گفت : آزادی همه سرزمین های آذربایجان ، تامین امنیت ارامنه ، عدم تغییر در مرزهای بین المللی و همچنین عدم نزدیکی تروریست ها به مرزهای ایران چهارگانه ای است که طرف های درگیر باید آن را در نظر داشته باشند. ‌

وی گفت : ایران با اقتدار در صورتی که هرگونه شیطنت خصوصا از سمت رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه ببیند قاطعانه به آن پاسخ خواهد داد و در خصوص امنیت ملی و امنیت مرز های خود با عهدی شوخی ندارد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی